Random shit that has been too long on my mind.
♠ Sakura, tak samo jak jej mama, uwielbia pokazywać swoją nietypową skórę. Topy, szorty, bluzki z wyciętymi plecami, bluzki na ramiączkach, krótkie spódniczki - tak, tak ,tak, tak, tak. Do tego drobne dekoracje typy bransoletki na kostkę lub subtelne łańcuszki - konieczne.
♠ Sakura jest bi-curious bo spotkała Mirę. Była nią zauroczona. Mira wyglądała jak "tomboy" co już w ogóle powodowało przyspieszenie serca czarnookiej.
♠ Gdyby jakaś osoba powiedziałaby w obecności Yuzuki coś nieprzyjemnego na temat odmiennych orientacji, ta wyszłaby bez słowa, robiąc jakiś hałas na koniec (trzaśnięcie drzwiami, krótki komentarz). Za to Koha patrzyłaby się w niedowierzaniu na osobę, po czym nawrzucała jej tak mocno, by ta w szoku nie mogła odwrócić od niej wzroku, i odeszła, change my mind.
♠ Next generation Skins!au. Serial możecie znaleść na netflixie, przetłumaczony na "Kumple".
♠ Lucifer!au gdzie Haruo to Chleo i Daigo to Lucyfer.
♠ Yuzuki przechodziła "Not like other girls" phase. Koszmarnie się tego wstydzi i powiedziała o tym tylko Kirishimie.
♠ Czy tylko dla mnie to brzmi jak Villian!Shinso który chce zwerbować Kaminariego do LOV? Ten niski, męski głos należy do Hitoshiego, a ten młody, czysty głos do Denkiego, fight me.
♠ Kiedy Daigo i Sakura coś odwalają, Kosuke próbuje ich powstrzymać na samym początku, Mira gdy już naprawdę przesadzą, a Haruo obserwuje, czasem nagrywa, i mówi, że wszystko jest w porządku.
♠ Nikt:
Daigo i Sakura prezentując projekt przed klasą:
YOU ARE READING
Yeah, this is big brain time
RandomIf you're feeling suicidal you've come to the right place. Basically things i'm thinking about at 3 a.m.