*67*

88 8 31
                                    

My brain: Hey, you know who still don't have a child? Hanta and Mina!

Me: Say no more.

♦ Rozmowę o dziecku zaczął Hanta. Jego walki wyglądają wręcz legendarnie przez zastraszającą szybkość ruchów, dlatego szybko zdobył dużą popularność wśród dzieci. Wszystkie chciały go naśladować. Nawet na jednym ze spotkań z fanami, jeden z nastolatków postanowił spróbować przemieszczać się między blokami, tak jak jego ulubiony bohater. Oczywiście akcja skończyła się interwencją Sero i pouczeniem nieletniego. Jednak to uczucie, kiedy ktoś młodszy widzi w nim idola i chce mu dorównać spowodowało, że poważnie zaczął zastanawiać się nad założeniem rodziny z Miną.

♦ Urodziła im się dziewczynka. Przez pomieszanie genów mocno różowej i dość bladej skóry, dziecko ma pudrowo-różową skórę. Mina długo zastanawiała się nad imieniem, ale kiedy zobaczyła jaką piękną cerę ma jej córka, od razu odrzuciła wszystkie pomysły i nazwała ją Sakura.

♦ Ma kruczoczarne włosy i całkowicie czarne oczy. Niektórym wydaje się to przerażające, ale według Hanty jest to kompletnie urocze. Często powtarza Sakurze, że przypominają mu oczy słodkich szczeniaczków.

♦ Jej charakter to dosłowna mieszanka wybuchowa. Pewność siebie Sakury jest o dwa, jak nie o trzy poziomy wyżej niż pewność siebie Hanty. Uwielbia być w centrum uwagi i zrobi naprawdę dużo, by zaistnieć. Promienny uśmiech, niewinność i umiejętności flirciarskie - to na pewno odziedziczyła po matce. Jest raczej marzycielką i chodzi z głową w chmurach. "Ekstrawertyk" to dosłownie jej synonim. Mówi szybciej niż myśli i jest dość głośna. Nie ma dla niej niewygodnych tematów. Jeśli osoba chce z nią porozmawiać o czymś trudnym, przyjmie to jak należy.

♦ Sakura jest mistrzem aktorstwa i Mina często zastanawia czy to dobrze, czy źle. Z jednej strony, świetna umiejętność, z drugiej, manipulacja to dla niej pikuś. Tym bardziej, że Hanta świata poza nią nie widzi.

♦ Jej dar pokazał się dość wcześnie, bo aż pół roku przed jej czwartymi urodzinami. Indywidualność jest pomieszaniem mocy jej rodziców. Nazywa się "Web". Skóra Sakury potrafi wytworzyć substancje przypominającą pajęczą sieć. Jest trwała i lepka jak taśma Hanty ale konsystencja przypomina kwas produkowany przez skórę Miny. 

♦ Dziewczyna nie umie popełniać błędów. Po prostu tego nienawidzi. Mimo to, ciągle próbuje. Za bardzo zapatrzona jest w swoich rodziców. Uważa ich za najlepszych bohaterów. Próbuje im dorównać, zapominając, że też są ludźmi. Gdy dostawała dobre oceny w klasie, umiała krzyczeć z radości, przez co wiele osób uważało ją za zapatrzoną w siebie, pokazującą tymi krzykami "Patrzcie! Jestem od was lepsza!", co nie było prawdą.

♦ Przez większość życia była otoczona ludźmi, ale raczej żadnego nie nazwałaby przyjacielem. Tak jak każda planeta ma chociaż jeden księżyc, Sakura była słońcem. Była w centrum uwagi, ale tak naprawdę nikt nie był jej bliski. 

♦ Sakura w dość nieprzyjemny sposób dowiedziała się, że jej 'pajęczyna' też może być żrąca. Na dolnej wardze ma bliznę, ciągnącą się do końca brody. Od tamtego czasu nie próbowała wytworzyć żrącej sieci.

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now