„Og det der henne er drengene fra skolens ishockeyhold. Hotte, ikk?". Spørger Meghan, da hun kan se at jeg betragter nogle fyre som sidder nogle få borde væk fra os.Jeg har ikke meget for, at sige set. Men jo. De er helvedes attraktive. Dem alle sammen, faktisk.
Det er ikke så tit, at man oplever en hel gruppe fuldt med drenge, så faktisk formår at være lækre.
Jamen, så er der da altid noget godt at se på her, right?
„Hey skat". Siger en dyb stemme pludselig, og jeg ser hurtigt en dreng kysse Jenny. En dreng henne fra ishockeygruppen.
„Hey". Smiler hun, og kysser ham igen.
De må jo så være kærester.
„Kommer I stadig ned på BCC efter skole?". Spørger han Jenny med hænderne foldet rundt om hende.
Jeg tager et hurtigt kig hen på de andre drenge fra gruppen.
Da jeg ser at de sidder og kigger herhen, på mig, så begynder jeg at føle mig lidt krænket.
De kunne sku' da kigge på nogle piger som var lidt kønnere end jeg.
„Jo, det gør vi". Siger Jenny i baggrunden.
„Og eh.. tag ny pige med". Siger fyren, og jeg kigger hurtigt hen på han.
„Hej Claire. Velkommen til skolen". Siger Ryan høfligt, og forsvinder så tilbage til sin klan.
„Bring ny pige med hvorhen?". Spørger jeg forvirret.
„Det får du at se efter skole". Siger
❄️❄️❄️
Rystende gnider jeg mine hænder opad hinanden. Hold kæft hvor er der koldt. Og hvornår fanden kommer de?
Meghan sagde til mig, at vi skulle mødes ude foran skolen efter sidste time. De ville have mig med et sted hen, som vist nok blev kaldt BCC.
„Hey girl!". Hører jeg omsider en velkendt stemme råbe. Meghan. Når man har hørt på Meghan en hel dag, så er man ikke i tvivl om, hvordan hendes stemme lyder.
Smilende vender jeg mig om.
„Er du klar?". Spørger hun. Jeg nikker.
Efter det sætter vi os ind i Emily's bil, og forlader skolens grund.
Da vi er forbi det første lyskryds, så er jeg allerede lost. Måske skulle jeg have undersøgt byen lidt mere inden jeg bagav mig ud i den.
Efter at have kørt i nok 15 minutter stopper vi den en lille café, som hedder "Bobby's Crispy Chicken".
Nu forstår jeg, hvorfor de kalder det BCC.
Sammen går vi ind på den lille café.
Jeg fortryder allerede, at jeg sagde ja til at tage med, da jeg ser Jace sidde nede i bunden med nogle af hans venner fra ishockeyholdet.
Please ikke sig, at vi skal sidde med dem..
Et suk forlader langsomt min mund, da de andre piger går ned imod dem. Selvfølgelig er jeg nødt til at følge med..
„Hey, skat". Siger Jenny's kæreste, og de kysser begge hinanden.
„Oh, og Claire, det her er Owen min kæreste. Du fik vist ikke hans navn første gang. Og de tre drenge her er Mike, Lucas og Henry". Siger Jenny hurtigt og præsenterer hendes kæreste, som så er Owen, og de andre tre drenge.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Unexpected love before Christmas
Любовные романыNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...