„Come on, girl". Plager Meghan mig.Meghan og de andre piger har plaget mig hele dagen om, at tage med til sådan en ishockeykamp i aften.
„Jeg siger det samme, som jeg har gjort alle de andre 417 gange I har spurgt mig. Jeg tænker over det!". Svarer jeg.
Pigerne sukker.
❄️❄️❄️
Træt sidder jeg og tjekker snapchat for mig selv, da en velkendt figur suser forbi mig.
„Kommer du til kampen i aften?". Spørger Jace bagfra med sit hoved lænet helt hen til min nakke og mit øre.
Hans ånde varmer hele min nakke, kind og øre.
Langsomt vender jeg mig om.
„Skal alle bare med til den kamp?". Spørger jeg, og Jace trækker på skuldrene.
„Nok ikke alle. Men mange. Hvad siger du, Claire Jane?". Spørger han.
„Narh, jeg ved nu ikke lige". Tøver jeg.
„Ved du hvad? Forget it. Det var dumt af mig, at spørge en pige som dig". Siger Jace så, og begynder at bladre i sin matematikbog.
„Hvad?". Spørger jeg på samme tid som en kort latter forlader min mund. „Hvad skal det betyde? En pige som mig?".
Jace ignorerer mit spørgsmål, og forsætter med at tjekke bogen igennem og bladre i siderne.
„Tror du ikke, at jeg kan finde ud af at gå til kampe, og at jeg bare er sådan en asocial tøs med bøger?". Spørger jeg med et 'er-du-dum' blik
Jace kigger kort op fra bogen med et hævet øjenbryn.
„Ved du hvad? Rend mig. Jeg kommer til den skide kamp". Svarer jeg til hans hævet øjenbryn, og vender mig om igen.
Da jeg har vendt mig kan jeg mærke, at han sidder med et tilfredst smil.
❄️❄️❄️
„Hvad hed han nu? Danny?, Daniel?..". Mumler jeg for mig selv imens jeg åbner Facebook op.
„Dennis?... Dan!". Siger jeg til sidst, da jeg finder ud af navnet.
Efter kampen bliver der holdt en fest hos en, som hedder Dan. Dan Walker. Han er en del af skolens ishockeyhold, og er åbenbart meget populær.. og rig.
Da jeg surfer igennem hans billeder og opslag, så må jeg indrømme at jeg er ved at savle lidt.
Dan er en steg. 100%.
Men han er en fuckboy. Og han er klam for alle de tøser han har været i seng med.
Der er også mange opslag, hvor han sidder med utallige forskellige piger, og han virker meget som sådan en der godt kunne finde på at voldtage dig.
Okay, nej. Måske lidt overdrevet. Men han virker til at være sådan en man ikke bør omgås med.
Han sidder også med ishockeyholdet på en masse billeder, og har tagget hele holdet.
YOU ARE READING
Unexpected love before Christmas
RomanceNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...