❄️4- Sidemakker med Røvhullet & skolens bitch.

1.1K 26 1
                                    


Efter at have fået i godt 1 time, er vi ved skolen. Den ser præcis ud, som jeg havde forestillet mig at en skole ville se ud i New York.

Igen en kæmpe forskel på livet her i New York, og på livet tilbage i Californien.

Jeg kan virkelig godt mærke at jeg slet ikke er forberedt på det her. Altså sådan overhovedet ikke.

„Nåh, hvad skal du have i første time?". Spørger Meghan, da vi står lige udenfor indgangen.

„Åh, ehh...". Tøver jeg og roder hurtigt i min taske efter mit skema. „Biologi".

„Nårh, okay. Det skal jeg ikke have, desværre. Men jeg skal nok vise dig vej". Siger Meghan, og vi begge går ind på skolen.

På gangene vrimler det med piger iført lyserød og rød.

Selvfølgelig. Alle pigerne her er sådan nogle, som tror at de lever på en lyserød sky med glimmer, penge og kosmetik.

Åh, gud nej altså. Det her er virkelig ikke lige min kop te.

Eftersom jeg næsten er den eneste pige iført kun sort, så bliver jeg også totalt nedstirret og gloet på.

Eller, pigerne nedstirrer mig, imens drengene bare glor på mig.

Det er pænt ubehageligt, faktisk.

Endelig er vi nede ved biologilokalet, hvor jeg skynder mig ind og finde en plads helt nede i hjørnet.

Der går ikke særlig lang tid inden der vrimler flere elever ind i lokalet.

„Godt. Set jer ned på pladserne". Siger en kvindelig lærer. Jeg tænker hun er i 40'erne.

De andre elever finder hurtigt en plads, og ved siden af mig havner der en random tøs. Overraskende nok, så har hun ikke noget lyserødt på. Sikke en positiv nyhed, hva?

„Og, som I nok måske har opdaget, så har vi fået en ny elev, Claire Jane". Siger læreren, og jeg løfter hurtigt mit hoved op.

Der bliver hurtigt fløjtet og piftet.

Det gjorde hun bare ikke det der. Hold kæft en idiotisk bitch. Måske er der faktisk nogen som ikke bryder sig om den slags opmærksomhed. Sæk!

„Det er bare Claire". Skynder jeg mig at sige.

„Okay, bare Claire. Jeg hedder Miss Martin, og skal være din biologilærer resten af året". Siger Miss Martin. Jeg nikker smilende, og kigger så ned i bordet igen.

Da timen begynder kan jeg faktisk ikke rigtigt koncentrere mig om undervisningen, da der er nogle fuckhoveder nede bagved, som finder det sjovt at forstyrrer undervisningen.

„Bryson og Jace! Så er det nok!.Claire, byt plads med Bryson". Udbryder Miss Martin til sidst, da hun også har fået nok.

Jeg rejser mig forvirret op, og kigger på fyren bagved som også står op. Det må så være Bryson.

Hurtigt bytter vi plads, og inden jeg når at sætte mig helt, så ser jeg lige ansigtet på fyren jeg skal sidde ved siden af. Jace.

Fuck. Mit. Liv. En klump formes nede i min mave, da det går op for mig, at fyren jeg skal sidde ved siden af, er Røvhullet fra igår, som så hedder Jace.

Han sidder med et smørret smil. Det eneste jeg helt tænker på i 2 sekunder, er hvor hvide hans tænder er.

Wow. Drengene, hvor jeg kommer fra har ikke så hvide tænder.

Nåh, men Jace's tænder er sikkert falske. Eller aå har han brugt hele sin opsparing på blegning af tænder.

„Følger du efter mig, ny pige?". Spørger Jace smilende og kigger betragtende på mig.

Unexpected love before ChristmasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora