Jeg føler ingen anstrengelser idag. Siden igår er alt bare blevet bedre.
Alle bekymringerne er også væk.
Dog har jeg kun sovet i 3 timer, så dagen bliver lang og hård.
Træt åbner jeg døren til skolen, og går ned ad gangen til mit skab.
Larmen omringer mig hoved, og jeg mærker hurtigt en dunken i tindingerne, hvorefter jeg så mærker en varm hans på min skulder.
Med det samme bliver jeg revet ud af min egen verden, og møder Jace's blik.
Hans glade blik.
Et smil bredes på mine læber.
„Hey". Hilser jeg, imens vi sammen går ned ad gangen.
„Jeg ville høre om du-". Siger han, men bliver afbrudt.
„Der er du!". Siger en bekendt stemme pludselig afbrydende.
Hurtigt vender jeg mit hoved om, og møder Emily's blik.
„Oh, hej Jace". Smile tvunget høfligt, kigger kort på ham, men kigger så på mig igen.
„Kom!". Siger hun, og prøver at trække mig med væk fra Jace.
„Vent". Siger jeg lavt til Emily. „Hvad ville du spørge om?". Spørger jeg Jace, som jo blev afbrudt.
„Narh, ligemeget". Svarer han.
„Okay". Siger jeg tøvende.
„Okay". Siger han så efter.
En latter forlader min mund, hvorefter Emily trækker med med væk.
„Hvorfor har du ikke svaret på vores beskeder?". Spørger Josie, da Emily har trukket mig med ind i vores gymnastiksal.
„Øeh.. jeg var lidt forsinket og jeg har ikke slået mine notifikationer til". Svarer jeg, og lader blikket vandrer igennem salen.
Nede i bunden er der blevet stillet en scene op, der er borde lidt rundt omkring, en masse malingbøtter samt træplader.
Okay, hvad fanden sker der her?
„Nårh, ja. Vi er blevet meldt på holdet til, at gøre klar til prom". Siger Emily, da hun har set mit forvirrende og undersøgende blik.
„Altså.. julebal?". Spørger jeg med et hævet øjenbryn. Josie og Emily nikker.
Et suk forlader min mund. Det her er virkelig ikke lige min ting.. for det første er jeg ikke særlig god til det med kreativitet, og for det andet så gider jeg heller ikke sådan noget.
„Jeg har overhovedet ikke hørt om det". Fortæller jeg, og kigger undrende på Josie og Emily.
„Du er også stadig ny. Men vi holder hvert år et vinterbal to dage før jul, altså den 22". Fortæller Josie.
Julebal? Sådan noget havde vi ikke rigtigt særlig meget sf hjemme i Californien. Faktisk, så havde vi det slet ikke på vores skole.
„Du har tænkt dig, at komme.. ikk'?". Spørger Jenny, som pludselig kommer gående bagfra mig med en bøtte maling i favnen.
„Øøeh... det ved jeg ikke". Svarer jeg.
„Tænkt i det mindste over det. Og her". Siger Josie, og rækker mig en bøtte maling.
„Skal vi ikke have time?". Spørger beg forvirret.
„Nope. Vi er blevet fritaget, fordi vi laver det her". Svarer Jenny, som er på vej væk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Unexpected love before Christmas
Любовные романыNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...