Med raske og irriterende skridt, går jeg hen imod Elliot, som står ved sit skab, og snakker med sine venner.„Kan jeg snakke med dig? Alene". Spørger jeg ham roligt om.
„Altid, skat". Svarer han kækt, og hans venner går langsomt deres vej, imens jeg trækker ham med ind i pedellens skab.
„Hvad fuck!?". Udbryder jeg i frustration, og slår ud med armene.
„Noget galt?". Spørger han.
„Hvorfor helvede har du fortalt Roselyn, at vi har været sammen?". Spørger jeg surt.
„Hvad snakker du om?". Spørger han dumt med et skævt smil på læben.
„Hold nu din kæft og drop dig pis. Jeg ved at du har sagt det til hende". Udbryder jeg.
"Hør her Clair-".
„Nej! Hvorfor fuck gjorde du det!?". Nærmest råber jeg.
„Slap af, kvinde.. hun.. tvang mig" svarer han omsider.
Tvang ham? Det lyder fandeme for godt til, at være sandt
„Tvang dig? Skulle du ikke forestille, at være en mand?". Spørger jeg hånende.
„Nej, Claire.. du forstår ikke..". Prøver han med hovedet rettet ned i jorden. Som om at han er ked af det.
„Hold nu din kæft". Siger jeg med intet medlidenhed.
„Geez kvinde.. jeg havde ikke noget valg, okay?". Forsvarer han sig selv.
„Man har altid et valgt, Elliot! Altid!". Råber jeg.
Han siger ikke noget som helst, og står og stirrer med i jorden.
„Ved du hvad? Jeg er så pisse træt af dig. Du skal holde dig væk fra mig, og lade være med at ødelægge mit liv mere, er det forstået? Du ødelagde det allerede ved overnatningen, og du skal fandeme ikke ødelægge det mere!". Siger jeg irriteret med en pegende finger.
Langsomt løfter han hovedet med trætte øjne. Han ser trist ud. Virkelig trist. Men jeg har fandeme ikke nogen medlidenhed! Hvorfor fanden skulle jeg også? Nu har han ødelagt mit liv og fucket en masse op, så hvorfor fuck skulle jeg kunne være sød overfor ham?
Da jeg går ud fra skabet i raske og sure skridt igen, så pifter Elliot's venner af mig, som om at vi har lavet noget.
Fuck, hvor det gør mig irriteret..
„Hold kæft! Der skete ikke noget!". Vender jeg mig om, og råber irriteret til dem.
De kigger underligt og forskrækket på mig, inklusiv resten af skolen.
Fuck det. Fuck dem.
Jeg fortsætter ned til time, og ind i lokalet hvor jeg sætter mig på én af de bagerste stole.
I frustration kigger jeg ud af vinduet, og prøver så godt jeg kan ikke at græde..
Shit, altså.. alle de følelser..
ESTÁS LEYENDO
Unexpected love before Christmas
RomanceNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...