❄️13- Hemmelig date & traumer.

947 20 0
                                    


„Alle ved, at Shawn er meget bedre end Justin". Diskuterer Emily og Meghan, da vi sidder sammen i kantinen.

Dagen i dag er meget bedre, end igår. Det er sikkert fordi, at jeg ved at Jace ikke længere er sur på mig.

„Jeg skal have lavet min negle senere, skal I med?". Spørger Jenny afbrydende, og kigger rundt på os alle.

„Hvad med dig Claire?". Spørger Jenny, og kigger forventende på mig, da de andre piger allerede har sagt ja.

„Jeg tror ikke jeg kan, desværre.. jeg har andre planer". Svarer jeg.

„Andre planer?". Spørger Josie, og kigger overrasket på mig.

„Hvem skal du på date med?". Spørger Jenny.

„Vent, hun skal helt sikkert være sammen med Elliot, ikk' Claire?". Spørger Meghan.

„Hvad? Nej, nej for satan!". Svarer jeg hurtigt, da det går op for mig, hvad hun lige har sagt.

„Hør her, jeg er altså ikke sammen med Elliot, og det har vi heller aldrig været. Forstået?". Spørger jeg med lidt irritation i stemmen.

❄️❄️❄️

>Hvad for noget tøj skal jeg have på?< spørger jeg Jace, da jeg lægger hjemme i sengen, og der kun er 30 minutter til, at klokken er 16.05.

>Noget afslappende og varmt:)< svarer han hurtigt tilbage.

Hmm... jeg skal ikke have noget pænt og fint på, så jeg går ud fra, at vi ikke skal ude og spise.

Men det er fint! For Jace og jeg skal ikke på date. Glem det!

Med det samme, men roligt, tager jeg noget afslappende tøj på. Nogle sorte Nike Pro træningsbukser, en grå strikketrøje og mine sorte Converse.

Derefter lægger jeg en naturlig makeup. Lidt concealer, øjenbrunsfarve, noget kvinderødt, lipgloss og mascara.

Mit hår lader jeg hænge naturligt og løst ned ad ryggen.

Efter det, er der faktisk kun 5 minutter til, at klokken er 16.05.

„Hey". Hilser Jace høfligt, da jeg sætter mig ind i bilen.

„Hey". Svarer jeg, og spænder selen.

„Såå, hvor skal vi hen?". Spørger jeg forventningsfuld.

„Nårh, det var jeg næsten lige ved at glemme.. du skal lige have det her på". Svarer Jace, og fisker et bind op fra hans lomme.

„Hvad? Det mener du ikke". Siger jeg forvirret, og kigger betragtende på det sorte klæde.

Jace kigger bare roligt og ventende på mig.

„Du mener det? Oh". Går det op for mig.

„Stadig hemmelighedsfuld, hva?". Spørger jeg, imens jeg tager bindet for øjnene.

„Yup". Svarer han, og starter bilen, imens jeg prøver så godt jeg kan, at fornemme hvor vi kører hen.

„Så". Siger Jace pludselig efter 15 minutter.

Unexpected love before ChristmasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang