„Jeg siger det bare!". Siger Josie til Emily, da vi er på vej ned til historie.
„Okay, så spørger vi Claire!". Siger Emily og stopper op.
Jeg kigger langsomt op fra mine bøger, da jeg hører mit navn og prøver lidt at følge med.
„Tror du Henry kan lide mig?". Spørger hun opgivende og slår ud med armene.
„Ja. Klart". Siger jeg med det samme, og Josie smiler hurtigt til mig inden Emily vender sig mod hende igen.
Da Emily og jeg kommer hen til døren foran historie, så står der en kæmpe gruppe drenge ude foran. Er de fra ishockeyholdet? Det kan jeg sku' ikke huske.
Jeg, som går foran Emily, prøver på alt lige at mase mig roligt og hurtigt forbi, og da jeg kommer ind på den anden side af døren mærker jeg et klem på min røv.
Ikke et dejligt klem. Hvad fuck, Claire? Selvfølgelig er det ikke dejligt at blive taget på røven. Altså et grovt klem, mener jeg!
Hurtigt vender jeg mig om, og Emily kigger forvirret på mig, og vender sig om for at se hvad jeg laver.
En fyr med nødebrunt hår, grønne øjne, muskuløs krop, brede skuldre og markeret ansigt står og kigger betragtende på mig.
Endnu en.Mine sanser fornemmer fuckboy.. nej vent!.. kæmpe fuckboy!
„Hvad fuck?". Spørger jeg irriteret og skubber til ham - eller jeg prøver - men han rykker sig ikke.
„Det må du undskylde, søde. Jeg hedder Jackson". Siger han flirtende, så det er lige til at brække sig over.
Et suk forlade min mund i takt med mine himlende øjne, hvorefter jeg vender mig om og går med Emily ned og finder en plads.
„Der er en, som får opmærksomhed fra drengene, hva? Det bliver Rose ikke glad for". Hvisker Emily i mit øre, som sidder ved bordet bagved mig.
Langsomt vender jeg mig om, og kigger træt på hende.
„Jeg får ikke opmærksomhed fra drengene, og forresten så beder jeg heller ikke selv om det, vel? Og kan vi ikke please lade være med, at snakke om hende lige nu? Hun har fyldt nok på min dag". Siger jeg rettende og vender mig om igen.
❄️❄️❄️
Matematik timen går ikke ligefrem bedre. Jeg har matematik med Jace. Nej, undskyld.. Røvhullet.
„Miss Wolfhard, kan du kommer herop og regne stykket ud". Spørger vores lærer Mr. Blackwood.
Jeg rejser mig med det samme op, og går op til tavlen, hvor jeg går igang med regnestykket.
„Og... dig". Siger Mr. Blackwood i baggrunden.
Lidt efter ser jeg en velkendt skikkelse ud af min øjenkrog.
Da jeg kan dufte den alt for sexet parfume, ved jeg godt hvem der står ved siden af mig.
Et suk forlader min læber.
„Hvilket et tilfælde, at vi heletiden støder sådan på hinanden, synes du ikke, Claire Jane?". Spørger Jace, og jeg fornemme hans selvfede smil.
YOU ARE READING
Unexpected love before Christmas
RomanceNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...