❄️15- Ikke en date & beskeden.

1K 18 4
                                    


En kvalmende fornemmelse optræder i min hals, da jeg møder Elliot's flirtende blikke, da jeg er på vej ned til mit skab.

Fy, for helvede. Han skal bare fucke af. Helt væk.

Så godt jeg nu kan, prøver jeg at ignorere dem, og koncentrerer mig i stedet om mit skab, og de bøger der lægger derinde i.

Da jeg lukker skabet igen, får jeg et lille chok, da Jace står lige ved siden af.

„Shit, Jace..". Mumler jeg, og låser mit skab.

„Også hej til dig, Claire Jane". Siger han smilende tilbage.

„Fri efter skole?". Spørger han, imens han er lige ved siden af mig, da jeg begynder at gå ned af gangen til time.

Et smil bredes på mine læber, men jeg gemmer det så godt jeg kan.

„Hvad tænker du på?". Spørger jeg uden at kigge på ham.

„Hvis jeg siger dig, mig og Avengers 4?". Svarer han.

„Tjoo.. vent! Hvordan vidste du, at jeg kunne lide action?". Spørger jeg undrende.

„Når man selv er til actionfilm, så er det ikke særlig svært, at gennemskue når andre er det. Du ligner bare en actionpige". Svarer han.

Jeg nikker smilende for mig selv, og vender mig langsomt om.

Jace stopper roligt op ved siden af mig.

„Okay". Svarer jeg tænksomt.

Et smil bredes på Jace's læber, hvorefter jeg vender mig om og fortsætter ned af gangen, så han står for sig selv.

Da jeg har sat mig på én af stolene inde i spansklokalet, ser jeg overraskende og chokerende Roselyn sætte sig ved siden af mig.

Har hun time her nu?

Jeg vælger at ignorere hende, som altid, og himler bare med øjnene og retter fokus op til tavlen.

„dig og Jace, huh?". Spørger hun bitchy.

„Hvad?". Spørger jeg forvirret, og skal lige overveje om jeg hørte forkert.

„Jeg mindes, at bede dig pænt om at blive væk fra ham". Siger hun.

„Hør her, Roselyn. Jace og jeg er ikke mere en blot venner, og jeg har ikke taget ham fra dig. Men, hvis han gad dig, sp havde han nok gjort udtryk for det for længe siden, ikk' også?". Svarer jeg hårdt og flabet tilbage.

Fuck hende. Hun skal ikke tro, at hun er noget.

Et mærkeligt og uforventet blik dukker op i Roselyn's ansigt.

„Hær her din-". Skal hun lige til at sige, men jeg afbryder hende.

„Nej! Nu hører du efter, hvad jeg siger". Afbryder jeg hende, og hendes blik ændrer sig til et chokeret et. „Jeg er så pisse træt af, at høre på dig og dit dramapis med Jace. Nu skrider du herfra inden jeg fyrer dig en flad, er det forstået?". Siger jeg irriteret og koldt.

Unexpected love before ChristmasWhere stories live. Discover now