Der flyder med plastickrus og vodkaflasker nedenunder, og man kan tydeligt lugte sprutten i hele huset.Faktisk har jeg ikke så mange tømmermænd, men har i stedet ondt i underlivet.
Da jeg er i gang med, at tage mine sko på, så lægger jeg hurtigt mærke til noget mørkt omkring mit håndled.
Da jeg får brættet ærmerne op, så strømmer der et koldt gys igennem min krop, og jeg får med det samme gåsehud.
Det er et blåt mærke. Og jeg har også et på det andet håndled.
I frustration dækker jeg det hurtigt til, og går ud af døren.
Da jeg kommer ud, slår tanken mig.. hvor fanden skal jeg tage hen? Jeg kan ikke komme hjem sådan her, og jeg har heller ikke andre steder.
Der er kun ét sted.
❄️❄️❄️
Kulden kærtegner blidt min hud, da jeg træder ind i ishockeyhallen.
Men det er dejligt. Nu kan jeg også brætte mine ærmer op uden nogen ser de blå mærker. Jeg har brug for at blive kølet ned. Helt ned.
Og jeg har brug for, at være mig selv. Tænke tingene igennem. Genoverveje, hvad der faktisk skete igår. - selvom jeg godt ved, hvad der skete igår.
Langsomt og tungt sætter jeg mig stift på bænken ud til isen. Den samme bænk, som mine bøger forsvandt fra.
Da jeg lader blikket undersøge isens overflade, så spiller de samme billeder som fra aftenen igår, og det står mig pludselig helt klart, hvad der skete med mig.
Hvad Elliot gjorde ved mig..
Men det er min egen skyld. Det er min egen skyld, at det skete..
„Sjovt at se dig her så tidligt, Claire Jane". Siger en velkendt stemme pludselig.
Langsomt vender jeg blikket hen til Jace, som står ved lugen til isen.
Selvfølgelig skal han også lige være her. Lige nu, hvor jeg har brug for noget alenetid.
En latter forlader hans læber, hvorefter han ryster på hovedet og løber ud på isen.
„Såe sig mig, Claire Jane.. blev du træt af ham? eller blev han træt af dig?". Spørger Jace hårdt, og stopper op ude på isen, og kigger stift på mig.
„Hold kæft, Jace". Snerrer jeg.
„Er I så kærester nu?". Spørger han hårdt igen.
„Luk nu røven, okay?". Siger jeg irriteret, og rejser mig for, at forlade hallen.
Fucking nar.
Da jeg kommer hjem, så lister jeg så stille som jeg overhovedet kan, for ikke at vække mor og far.
Da jeg får lukket døren til værelset, smider jeg mig hurtigt i sengen.
Fuck, hvor jeg hader Jace! Hvis han ikke havde været ude på isen, så havde jeg fyret ham en flad.
Men jeg har ikke tid til, at tænke på ham. Jeg er nødt til, at genoverveje - igen -, hvad der faktisk skete igår til festen, og hvad Elliot gjorde ved mig..
DU LIEST GERADE
Unexpected love before Christmas
RomantikNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...