„Vi tager det her bord". Siger Owen, og går ned i enden af caféen med os andre drenge bag ham.
„Hvad synes I egentlig om den nye pige?". Spørger Henry, da vi har sat os.
Den nye pige? Den nye pige har faktisk et navn.
„Claire Jane?". Retter jeg spørgende, og Henry nikker.
„Hun er lækker". Svarer Mike, og en latter forlader vores andre munde, altså ikke at han ikke har ret, for det har han:)
„Ro på, makker, du har jo noget med Meghan". Siger Owen og placerer sin hånd på Mike's skulder.
„Hvad med dig, Wellington?". Spørger Lucas, og puffer hurtigt til mig.
„Hun er vel okay, I guess". Svarer jeg lyvende.
Selvfølgelig er Claire mere end okay, men de andre drenge skal ikke tro, at jeg ku' hende.
Det ville bare skabe en masse drama.
Da der er gået lidt tid, og vi har fået snakket en masse om.. ja alting, så går døren op, og ind træder Meghan, Jenny, Emily, Josie og Claire.
Noget lyser på mystisk vis op i mig, og jeg sætter mig hurtigt op, og mere til rette.
Langsomt møder jeg hendes blik, men hun vender dog hurtigt hovedet væk igen.
Pis ogs.
Et suk forlader derefter hendes læber, da de allesammen kommer gående herned imod.
„Oh, og Claire, det her er Owen min kæreste. Du fik vist ikke hans navn første gang. Og de tre drenge her er Mike, Lucas og Henry". Siger Jenny hurtigt til Claire, og præsenterer Owen, og de andre drenge, da de er kommet ned til bordet.
Claire smiler høfligt, og hilser på Owen og de andre drenge, og sender mig så et hurtigt blik.
Jeg kigger smilende på hende, og håber på at få et smil tilbage.
Men selvfølgelig gør jeg ikke det(:
Siden jeg ikke fik et smil tilbage, skubber jeg roligt til hendes fod under bordet.
Hun kigger hurtigt og forvirret på mig, og giver mig et underligt blik, som om at jeg er giftig.
Kom nu, Claire.. skub tilbage for helvede.
Men selvfølgelig gør hun heller ikke det. Derfor vælger jeg at puffe endnu en gang til hendes fod. Hun skal fandeme fortryde, at hun ikke bare spillede med fra starten.
Langsomt drejer hun hovedet, og kigger sukkende på mig. Shit, hun er lækker.
Hun holder dog blikket på mig, og kigger betragtende på mig, da jeg bider mig langsomt smilende i læben, med nogle fangende øjne.
Lad os håbe, at det virker.
Faktisk, så tror jeg at hun er ved at tabe kæben lidt. Wups.. det var ikke meningen, haha.
Jamen, så virker det da. Jeg har fanget hendes opmærksomhed.
Efter at hun har betragtet mig dybt i nok 10 sekunder, vender hun hovedet om igen, da servitricen kommer herned for, at betjene os.
Pis.
Du er svær at gennemskue, Claire Jane. Meget svær.
„Hvad skal du have, Claire?". Spørger Josie, da vi andre har bestilt, og venter på,
„Øeh... jeg behøver ikke at få noget.. jeg har alligevel ikke penge med". Siger Claire lavt med blikket klistret lidt akavet ned i menukortet.
YOU ARE READING
Unexpected love before Christmas
RomanceNår man er vokset op i Californien, så er livet i New York fuldstændig anderledes.. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Claire flytter i starten af december til NYC med sin mor og far. Der er langt fra Californien t...