❄️12- Endnu et rygte & en uforventet unskyldning.

920 18 2
                                    

„Hvem har sagt det?". Spørger jeg.

„Alle. Elliot er godtnok glad for dig, huh? Så lad os håbe, at det holder i lang tid, ikk? I passer så godt sammen. Tuttelue". Siger hun og går.

Efterlader mig i fuldstændig forvirring.

Fuck Elliot! Han kan fandeme ikke tro, at han bare kan sprede alle mulige rygter om mig.

I et hurtigt og frustreret tempo går jeg ind på skolen igen, og ned til omklædningen.

Drengenes omklædning.

Hurtigt går jeg derind. Ind til alle de bare overkroppe og luften af sved og damp.

Fucking ligeglad og kold i røven.

Ikke spørg mig hvordan, men jeg finder hurtigt Elliot stå ved sit skab.

Da han ser mig, smiler han kækt, men jeg skubber ham hurtigt imod skabet.

„Uhh.. hvad er der galt, smukke?". Spørger han smilende.

„Hvorfor har du fortalt alle, at vi er sammen?". Spørger jeg.

„Hvorfor? Fordi vi er. Ikk?". Spørger han, og skal lige til at kramme mig, men - uden jeg når at tænke over det - så fyrer jeg ham en lussing.

„Uuuuh". Siger alle drengene i kor.

„Stik det selvfede smil op, hvor solen ikke skinner, og hør efter hvad jeg siger". Siger jeg med pegefingeren rettet imod ham.

„Det er vi ikke, det har vi aldrig været og det kommer vi heller aldrig til". Siger jeg hårdt.

Derefter forlader jeg omklædningsrummet, og fortsætter ud af skolen, og hjem.

❄️❄️❄️

Hurtigt sætter jeg mig på en af de bagerste stole i engelsklokalet, og finder mine bøger frem.

Dagen i dag er ikke ligeså slem som igår. I dag har jeg det lidt bedre, og jeg har prøvet så godt jeg nu kan, for ikke at starte en dårlig dag.

Well, indtil videre er det vel gået fornemt.

Jeg møder hurtigt et undrende smil på Jackson's læber, da han træder ind i lokalet, og sætter sig på pladsen ved siden af mig.

„Hvad? Hvorfor kigger du sådan?". Spørger jeg med et smil på læben.

„Nårh.. jeg undrer mig skam bare over, hvordan han kom i seng med dig. Hvad fanden han har gjort for, at imponere dig". Svarer han og kigger sig lidt tænkende omkring.

Ooog smilet på læben forsvinder igen..

„Undskyld mig hvad? Hvad mener du?". Spørger jeg forvirret.

„Ja I har jo været i seng sammen, ikk?". Spørger han.

Alt inde i mig fryser. Helt fast. Hvad fuck har Elliot nu sagt?..

„Nej! Det har vi ikke". Siger jeg hurtigt, og retter fokus op imod tavlen.

❄️❄️❄️

Unexpected love before ChristmasWhere stories live. Discover now