Zamknęłam bagażnik swojego auta i jeszcze raz niepewnie spojrzałam na Mateusza, miałam nadzieję że naprawdę nie wygłupiłam się z tą przeprowadzką.
-Czynisz mnie najszczęśliwszym facetem na świecie, naprawdę Nati jesteś szalona
-Może i jestem szalona, pieprzyć to. Nie wytrzymałabym tej odległości dlatego coś musiałam z tym zrobić, wiem że Ty musisz być na miejscu w Krakowie, a mnie w Toruniu nie trzymało kompletnie nic.
-Pojedziemy nad morze? Chciałbym je pierwszy raz od długiego czasu zobaczyć z Tobą, już nawet nie pamiętam kiedy byłem nad morzem, a teraz mam tam do załatwienia ważną sprawę-mrugnął do mnie okiem a ja nie do końca wiedziałam o co chodzi, ale nie dopytywałam tylko się zgodziłam
-Może pojedziemy pod hotel w którym się zatrzymam, ja zostawię samochód tam na parkingu i pojedziemy Twoim hmm??
-Jasne, w takim razie prowadź
Podjechaliśmy pod wskazany na stronie adres, hotel był piękny.
Weszłam na krótką rozmowę z recepcjonistką, powiedziałam że zostawiam samochód a klucze odbiorę później i wyszłam przed budynek.
Mati stał oparty o swoje auto. Podoba mi się to.
Otworzył mi drzwi po czym okrążył samochód i wsiadł na miejsce kierowcy.-Gentelmen-skwitowałam a ten tylko się uśmiechnął
Ruszyliśmy w drogę po drodze śmiejąc się i rozmawiając o bardzo przyziemnych rzeczach
Kiedy Mati zaparkował auto, przeszliśmy jeszcze kawałek trzymając się za ręce aż doszliśmy do plaży, byliśmy sami co nie dziwi w październiku ale klimat był obłędny.
Zapatrzyłam się w fale, po chwili poczułam obejmujące mnie ramiona i otulający mnie zapach perfum, były piękne swoją drogą.
-Jesteś kobietą moich marzeń, Natalia spędz ze mną resztę życia.
Obróciłam się do niego kolejny raz dziś ze łzami w oczach.
-Zapytam trochę bardziej oficjalnie
Natalio Przybysz czy zostaniesz moją dziewczyną?
-Tak. Tak. Tak.
Zbliżyłam się do niego i tym razem to ja złączyłam nasze usta, całowaliśmy się aż obojgu zabrakło tchu
-Mam coś jeszcze dla Ciebie-wyciągnął z kieszeni złotą kopertę
Otworzyłam i zobaczyłam wejście VIP na dzisiejszą galę Fame MMA oraz na oficjalne After Party ekipy Majka
-Jesteś pewien że chcesz żebym tam z Tobą poszła? Może lepiej żebyś spędził ten czas z przyjaciółmi, a my spotkamy się jutro hmm?
-Chcę iść tam z moją dziewczyną, ale jeśli nie chcesz to rozumiem
-Dobrze pójdę, chociaż pod żadnym względem nie jestem na to przygotowana
-Spokojnie, jedziemy do galerii po jakąś sukienkę, kosmetyki masz więc makijaż ogarniesz, a psychicznym nastawieniem zajmę się ja
-Nie trzeba galerii ani nowej sukienki naprawdę, chyba coś znajdę chociaż rzadko chodzę w kieckach
-Jedziemy i bez marudzenia moja dziewczyno
-Dobrze, jedzmy w takim razie mój chłopaku
Zaśmialiśmy się oboje i ruszyliśmy do samochodu, w galerii Mati wybrał mi taką sukienkę i powiedział że albo pójdę w niej albo nago więc sami rozumiecie 😄
To prawda uwydatniała mój biust (a była to jedna z nielicznych rzeczy które lubiłam w swoim ciele).
Dobrałam do tego ramoneskę i złote dodatki, wiedziałam też jakie szpilki założę, to były jedyne jakie posiadałam ale świetnie pasowały do tej stylizacji.Zostaliśmy jeszcze na wspólny obiad i o 14 Mati odwiózł mnie do hotelu żeby dać mi czas na przyszykowanie się a sam miał jechać spotkać się z ekipą i mieliśmy spotkać się o 19 na miejscu.
Kiedy byliśmy na miejscu skradłam chłopakowi buziaka i zabierając swoje zakupy przeszłam do swojego auta, zabrałam wszystko co potrzebne i po zameldowaniu przeszłam do pokoju.
Był duży i piękny.
Usiadłam na łóżku i włączyłam Instagram gdzie zobaczyłam zdjęcie Mateusza które mu dzisiaj zrobiłam(Wyobraźcie sobie Trombe w naturalnym kolorze włosów, w moim opowiadaniu Mati przy najmniej jak na razie nie farbuje włosów tylko jest ścięty jak na zdjęciu :))
@trombabomba Z pewnością każdy z Was chciałby mieć tak zdolnego fotografa, przykro mi, mojego nie mogę Wam oddać 🙊
📷 moja @lady_n 🖤Zaśmiałam się na głos i postanowiłam wstawić zdjęcie które zrobił mi Mateusz
@lady_n wariat, no ale mój! 🌹
📷 @trombabomba 🖤Włączyłam muzykę i zabrałam się za przygotowania. Zrobiłam makijaż, ubrałam się, a na włosach zakręciłam bardzo lekkie, naturalne fale.
Kiedy był już czas zabrałam torebkę z najpotrzebniejszymi rzeczami oraz wejściówką i zamówiłam ubera.
Nie wierzę, że jadę na tak ogromne wydarzenie i do tego poznam przyjaciół Mateusza.Perspektywa Matiego
Siedziałem w jednym pokoju z całą ekipą opowiadając im po krótce jak przebiegło nasze spotkanie oraz powiedziałem o przeprowadzce Nati. Byli zaskoczeni ale bardzo pozytywnie, nie mogli się doczekać żeby ją poznać.
Dziewczyny poszły się stroić, a my z chłopakami nagraliśmy vlogowy wstęp do filmiku z całej gali, byłem cały czas tak uśmiechnięty że bolała mnie już szczęka, ale nie mogłem przestać.
Byłem taki szczęśliwy!
Myślę że ekipa ciepło przyjmie Nati, a ona ich polubi, przy najmniej taką miałem nadzieję, miałem też nadzieję na bardzo przyjemny wieczór.
Zanim się obejrzeliśmy trzeba było się zbierać, wszedłem do szatni Majka na ostatnią rozmowę, a później udałem się do sektora ekipy co chwila oglądając się za siebie, wypatrując mojej dziewczyny.Kiedy ją zobaczyłem serce zaczęło mi mocniej bić.
Ona jest taka piękna...**********************************
Udało się jeszcze dziś kolejny, dajcie znać jak wrażenia :)
Buziaki
@lady_n
CZYTASZ
Ciebie więcej chcę... / Mateusz Tromba Trąbka [ZAKOŃCZONE]
FanfictionCałą barierę, wszystkie dzielące ich kilometry, wszelkie obawy rozwiewa kilka słów... Zaczyna się niewinnie, od jednej, bardzo krótkiej wiadomości.