36 ✔️

1.7K 69 19
                                    

Perspektywa Mateusza

Od samego początku bardzo podobał mi się pomysł tego wspólnego wyjazdu ale z dnia na dzień nabierałem coraz większej ochoty na zrobienie podczas niego dość szalonej rzeczy. Porozmawiałem z Frizem i Łukim, bardzo wsparli mój pomysł i obiecali pomóc. Tacy przyjaciele to serio skarb. Byłem pewien że gdy mój pomysł wyjdzie na jaw to nie tylko oni ale cała ekipa będzie zadowolona!
Bez dwóch zdań urlop bez kamer i pracy to było najlepsze co mogło mi się przydarzyć, miewałem momenty że byłem już naprawdę zmęczony, a teraz gdy szykują się zmiany w regularności filmów trzeba nabrać dużo siły.

Jeśli chodzi o Natalkę to nic się nie zmieniło. Nadal z dnia na dzień kocham ją coraz bardziej. Cieszę się że wszystko układa nam się bez zarzutów. Jeśli już są jakieś zgrzyty to szybko staramy się je rozwiązać rozmawiając i póki co idzie nam to świetnie.

Cała ekipa ma się dobrze i oby tak było już zawsze!

Perspektywa Nati

Nie mogłam uwierzyć w to ile mieliśmy odpoczynku, to do nas wszystkich serio niepodobne. Po południu Mati oznajmił mi że porywa mnie na spacer, nie zdziwiło mnie to zbytnio bo często wychodziliśmy się przejść i podziwiać wspólnie te piękne widoki.

Zrobiłam sobie lekki makijaż i ubrałam sukienkę oraz sandałki

Zrobiłam sobie lekki makijaż i ubrałam sukienkę oraz sandałki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak przygotowana czekałam na Mateusza. Pojawił się po chwili w krótkich, jasnych podartych jeansach i czarnej koszulce z dekoltem w serek. Mój ulubiony styl.

Ruszyliśmy w stronę plaży, przechadzając się brzegiem morza.
Przystanęliśmy na chwilę Mati ustawił mnie, kazał patrzeć w wodę i robił mi zdjęcia, stwierdził że musi mieć chociaż kilka z tego wyjazdu.

Nie odzywał się dłuższą chwilę więc odwróciłam się w jego stronę. To co zobaczyłam sprawiło że totalnie zmiękły mi kolana i nie wiedziałam przez moment co się dzieje.

PRZEDE MNĄ MATEUSZ KLĘCZAŁ TRZYMAJĄC W RĘKU PUDEŁECZKO Z PIERŚCIONKIEM, a w oddali za nim stała cała ekipa. Dziewczyny trzymały w rękach kartki z których ułożony był napis "POWIEDZ TAK" a każdy z chłopaków trzymał w ręku bukiet herbacianych róż.

O MÓJ BOŻE

Spojrzałam prosto w zaszklone oczy Matiego sama czując łzy pod powiekami

"Z dnia na dzień kocham Cię coraz bardziej. Gdyby nie Twój szalony czyn nie wiadomo jak teraz wyglądał by nasz związek. Dzisiaj to ja robię coś szalonego wprowadzając, mam nadzieję, nasz związek na nowy poziom. Żyje dla Ciebie odkąd Cię poznałem. Zmieniłaś mnie na lepsze, nie tylko ja jestem Ci za to wdzięczny.
NATALIO, CZY CHCESZ SPĘDZIĆ ZE MNĄ RESZTĘ ŻYCIA?"

Nie mogłam wydusić z siebie ani słowa, szepnęłam tylko ciche "TAK" kiwając głową na potwierdzenie i upadłam na kolana przed klęczącym Matim wtulając się w niego. Ten wstał, podniósł mnie i zaczął się kręcić z radości.
Po chwili odstawił mnie na ziemię i patrząc w stronę ekipy krzyknął

ZGODZIŁA SIĘ!!!

Wszyscy ruszyli w naszą stronę gratulując nam, zostałam obdarowana ogromną ilością kwiatów. Dziewczyny płakały ze szczęścia razem ze mną. To były magiczne chwile których ani trochę się nie spodziewałam!

Spojrzałam jeszcze raz na pierścionek widniejący na moim palcu, był przepiękny

Poświętowaliśmy na plaży z ekipą, przynieśli też szampana więc wznosiliśmy toasty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poświętowaliśmy na plaży z ekipą, przynieśli też szampana więc wznosiliśmy toasty.

Wieczorem już sami z Mateuszem wyszliśmy na kolację przy świecach. Chłopak cały czas trzymał mnie za rękę ocierając swój palec o pierścionek i uśmiechając się.

-Jesteś wariatem, niczego się nie spodziewałam

-O to mi chodziło, starałem się też wyczekać moment żebyś niczego się nie domyślała

-I wyszło Ci, bardzo, zaskoczyłeś mnie. Nie tylko samym pierścionkiem czy zaręczynami ale taką decyzją

-Jeszcze kilkanaście miesięcy temu wyśmiał bym osobę która powiedziała by mi że będę chciał oświadczyć się jakiejś dziewczynie. Ale sytuacja się zmieniła, ja się zmieniłem. Siedzi przede mną kobieta mojego życia, która już teraz się ode mnie nie uwolni-rozśmieszył mnie jak zwykle, ale jednocześnie wzruszył

-Jak każda dziewczyna chyba, marzyłam o takim momencie, ale nawet w mojej wyobraźni ten moment nie był tak piękny i wyjątkowy jak dziś.

-Moja narzeczona

-Mój narzeczony

-Kocham Cię

-Kocham Cię bardziej

*************************************

Dwa rozdziały jednego dnia!!! 🖤

Jak Wam się podoba? Spodziewałyście się takiej akcji po Matim?

Całuje
Wasza @lady_n

Ciebie więcej chcę... / Mateusz Tromba Trąbka [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz