ZEMHERİ TANITIM

7K 153 28
                                    

                 ZEMHERİ | KARA KIŞ
 

Birbirlerini çocukluktan tanıyan,
on sene boyunca beraber büyüyen her şeyden habersiz iki masum çocuk...

Seneler sonrasında, farklı hayatlara savrulan iki çocuk ve o çocukların zamansız yaşadıkları kayıplar.

Çocukluktan, yetişkinliğe gelen iki farklı karakter. Birbirlerinden habersiz, birbirlerini arayan iki insan.

Artık ne kadın çocuktu, ne de adam masumdu.

Biri adaleti sağlamak için senelerini okumaya vermişti. Diğeri adaleti kendi kanunlarıyla sağlayan zalim bir adama dönüşmüştü.

Zaman onlardan birbirlerini almakla kalmamış, masumluklarını da almıştı. Ama onları birbirlerinin aklından da, kalbinden de alamamıştı.

Tüm zorluklara rağmen, yaşanmış ve yaşanacak olan tüm engellere rağmen bu ikili birbirini bulabilecek mi? Kara geçmişlerinin izi, birbirlerine kavuşmalarına engel olabilecek mi?

🎈

Selamlaaarr canlarım, selaaamlar!

Biz yeniden geldik.

Bölümlerin düzenlenmesi tamamlandıkça yeni bölümler gelecek.

Mehru'yu merak edenler varsa da, şöyle söylemek istiyorum:
Taslakta dolu dolu bölüm mevcut. Bazı haftalar bir bölüm, bazı haftalar iki bölüm atacağım.

Elinizden geldiği kadar Zemheri ve Mehru'yu tanıtırsanız çok sevinirim. Beraber güzel bölümlere...

Saygı ve sevgiyle kalın.

ZEMHERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin