"Choi Ha Eun" Aku menoleh kearah suara tersebut .
"Kau buat apa dekat sini" Aku hanya diam .
"Kau escape ke ?" Soalnya lagi .
"Ke . Kau ada affair dengan Soobin ni !?" Aku membuat muka annoying .
"Nak aku tumbuk tak ?" Jeongyeon mula membuat muka blur nya .
"Habis tu . Kau buat apa dekat sini ?" Aku menepuk dahiku perlahan .
"Kau bukannya tak kenal Ha Eun ni macam mana . Aku kan selalu escape kelas" aku hanya membuat muka selamba .
"Aku memang tahu kau selalu escape . Tapi kenapa dengan Soobin ?" Soalnya lagi lalu duduk dihadapan ku .
"Kau jangan nak fitnah . Dia cousin suami aku , dan suami aku sendiri yang suruh dia jaga aku . Annoying gila . Aku nak bersendirian pun tak boleh"
"Pergh . Masalah gila kalau kau jaga manusia ni" Aku menjengilkan mata kearah jeongyeon .
"Nak buat macam mana . Aku dah tersepit dengan keadaan . Aku tahu dia ni budak nakal" kedua dua mereka melihat aku . Aku hanya mencebik .
.
.
.
.Setibanya aku dirumah , aku terus masuk kedalam bilik untuk membersihkan diri . Masih merajuk dengan encik suami sebab bawa Soobin tu ikut sekali .
Selesai mandi aku terus berbaring diatas katil yang aku rindukan di sekolah .
"Fuhh . Neomu pigonhae (penatnya) . Boleh tak kalau aku tidur kejap" aku melelapkan mata .
"Sayang ~" aku membuka mata ku sebelah .
"Wae" aku dapat merasakan Yeonjun duduk disebelahku . Mataku masih tertutup rapat .
"Saya nak hantar Soobin balik" aku hanya mengangguk perlahan . Sumpah penat gila !
"Kejap je tau . Lepas hantar , terus balik"
"Arasseo" Yeonjun mengusap kepala ku lalu berdiri dan keluar dari bilikku .
Beberapa minit sahaja , aku sudahpun terlelap dek kepenatan yang teramat .
Yeonjun POV
"Hyung . Nak tanya sikit ni , boleh ?" Soobin bersuara apa bila suasana kereta ini sangat senyap .
"Apa dia ?" Aku hanya fokus kepada pemanduan .
"Ha Eun , dia pernah cakap tak dia sakit ke apa ke ?" Aku melihatnya sekilas .
"Tak . Dia selalu penat je . Kenapa ?" Balasku . Pelik juga kalau ditanya sebegitu .
"Aniyo . Hyung tak rasa ke dia tu pelik sikit . Selalu nak bersendiri je" aku menghela nafas .
"Dia memang macam tu . Hyung pun tahu dia cuma ada Jeongyeon dekat sekolah tu . Sebab tu lah hyung suruh kau tengok kan dia" Soobin hanya mengangguk .
Setelah beberapa minit memandu , kami tiba di perkarangan rumah Soobin .
"Kirim salam dekat eomma" Soobin mengangguk kemudian berjalan masuk kedalam rumah .
Tingg !!
Aku mencapai handohone ku yang berada di poket seluar .
Unknown number .
Siapa pula ni ?
Unknown Number
Jumpa saya dekat cafe del luna .
Saya ada benda nak cakap . Penting .
YOU ARE READING
[C] Protective || C.Y.J
FanficMana sahaja aku pergi , pasti ada dia . Choi YeonJun . Ya . Dia assistant dan driver abang aku merangkap kawan baik abang aku . "Oppa akan pastikan Ha Eun selamat" Min Yoongi . "Cik Ha Eun nak apa apa lagi tak ? saya sedia nak tolong awak walaupun u...