about me ~

443 28 50
                                    

Aku ni nak juga kan perkenalkan diri , yela , mana lah tahu korang ni terlalu curious siapa author disebalik ff yang dah trending ni . Hiks . 🥺 . I is terharu . Weh , minta tisu . Nak lap hingus .

Okay lez get it ~


Okey so , this is me . Yeah . 😂 . Ekceli ayam epraid tu reveal my faceu . Bukan sebab tak lawa but , sebab bahaya . U know . But , i'll delete this soon .

So , lets start .

Nama : Nuranisah , but u can call me anis or cehwaa .

Tarikh lahir : 27April2004 , so thats mean , im 16 this year . Readers aku ni , ada yang sama umur dengan aku tak ?

Tempat tinggal : Kampung rancangan klias , beaufort , sabah . Haa , kau ingat aku ni orang KL ke ? 😂 . Sabah sa masih pekat lagi . So , ada yang senegeri dengan aku ?

Tinggi : 162cm . Well , aku ni tak ada lah tinggi sangat . Tolong jangan kutuk . 🥺

Berat : pft , aku ni gemuk ekceli , but as long as my BMI are still suitable with my height . My berat is 48kg . Hiks . Bila lah aku boleh diet ni .

Fav Food : anything lah . Except something yang haram like haters , eh sorry .

Siblings : aku anak bongsu , ada dua orang abang yang famous namatey . Kau tahu macam mana famousnya ? Kalau korang search lah kan tempat dekat sabah ni , satu beaufort , membakut , bongawan , kimanis , papar , Kota kinabalu , sipitang , kuala penyu kenal dorang . Even Tawau yang jauh berbatu tu pun diorang ada kenalan . Hm , entahlah .

A little bit information about my first brother : nama dia , mohd Ezlansyah , umur dia tahun ni 22 , birthday dia 04Februari . Dia ni pendek . Rajin . Dia selalu belanja aku . Hehehe .

A little bit information about my sec brother : nama dia , mohd syahril , umur dia tahun ni 20 , birthday dia 18Ogos . Dia ni pula tinggi dari abang sulung aku . Dingin , cis . Tapi dingin dingin pun , dia still care pasal aku . Hehe .

So time to tell siapa je korean idol yang aku minat .

First . BTS , bias Yoongi .

Kedua . TXT , bias Yeonjun .

Ketiga . X1 , but im really disapointed about they being disbanded . Bias , minhee .

Keempat . Straykidz , bias seungmin .

Kelima . Victon , bias subin .

Keenam . Wannaone , bias kang daniel . The saddest thing is , aku kenal dorg lepas dorg bubar . Hiks .

Ketujuh . Exo , bias sehun .

Kelapan . Astro , bias MJ .

Kesembilan . The boyz , bias kevin .

Kesepuluh . Ab6ix , bias woong .

Kesebelas . Twice , bias jeongyeon .

Keduabelas . Blackpink , bias jennie .

Ketigabelas . Itzy , bias Ryujin

Keempatbelas . Mamamoo , bias moonbyul

Kelimabelas . Ateez , bias wooyoung

Ohyaa , dari produce x 101 , aku ada minat sorang ni , nama dia kim mingyu , hehehe ~

Well , imma multifandom ~

Korang pun , introduce urself dekat comment okay !

[C] Protective || C.Y.JWhere stories live. Discover now