°제29장

501 60 1
                                    

Daniel .

Nama tu asyik berlegar legar dalam kepala . Entah kenapa aku rasa macam tengah jatuh cinta dengan nama Daniel tu .

Kenapa dia tak pernah bagitahu aku apa apa pasal kisah lalu dia . Aku pun nak tahu juga .

Aku berfikir sejenak lalu tersenyum lebar .

Samuel !

Dia mesti boleh cerita dekat aku Yeonjun dan Daniel tu orangnya macam mana .

"Tapi . Aku tak tahu nak jumpa dia dekat mana ~" murung balik .

Ahaa !

Aku mencapai Handphone ku lalu membuka apps Outstagram . Mustahilah Yeonjun dengan Samuel ni tak follow each other kan . Mari kita stalk .

Scroll punya scroll aku nampak satu account ni .

Its_kimsamuel .

Walla !

Aku jumpa . Ni lah Samuel tu .

Daebak . Tak sangka yang dia ni famous gila ! Followers dia 2.5 Juta siaaaaa . Hmm , tak hairan lah aku , muka handsome memanglah famous .

Tengah tengah aku scroll page dia , aku nampak sesuatu lagi .

Wtf !?!?

Dia ni penyanyi !?

Aku menggosok mataku beberapa kali . Kot kot lah aku salah tengok kan . Tapi tak . Dah nak terkeluar biji mata aku ni . Biar betul . Kenapa aku tak kenal ?

Wait .

Dia ni ke bekas Duo dengan One tu ?

Seolma ...

Cepat cepat aku hantar DM dekat dia .

Send ...

Tak lama lepas tu , aku ketuk kepala sendiri . Apa bodoh sangat aku ni , dia tu artis , mana nak reply DM orang . Kot kot lah dia ingat aku ni fans dia kan ?

Eh . Memang pun fans . Oyemjii !!! Tak sangka jumpa idol depan mata !!!

Okay stop . Sekarang bukan masa untuk fangirling . Fokus .

Tarik nafas . Hembus .

Fuh .

Puas aku menunggu . End up aku dapat idea lebih bernas . Kenapa aku tak guna account Yeonjun je kan ? Yup . Bijak betul Choi Ha Eun ni kan !

Nasib baik aku tahu password dia . Hehehe . Ini Choi Ha Eun lah . Takkan diam kalau tak dapat apa yang aku nak .

Beberapa saat aku menunggu sebab line aku slow sangat . Akhirnya , dapat juga 'hack' account dia . Kononlah kan jadi hackers .

Cepat cepat aku Dm Manusia Samuel ni . Lepas dia balas nanti , aku terus delete lah . Ala , Yeonjun ni bukannya guna sangat natang pelangi ni .

Setelah puas dengan apa yang aku dm tadi , aku tutup handphone dan keluar dari bilik . Lapar . Beomgyu pula dah balik Daegu . Eomma suruh balik katanya .

Perlahan lahan aku turun dari tangga . Telinga tajam ku menangkap beberapa suara dan salah satu suara tu sangat , kuat nak mampus . Gila dia ni bercakap ke teriak ?

Aku berdiri disebalik dinding penghalang antara tangga naik dan ruang tamu . Aku intai . Nak main cak cak ~ haa kau , main cak cak . Sekali kau yang kena 'cak' padan muka terkeluar jantung kau .

[C] Protective || C.Y.JWhere stories live. Discover now