Arkadaşlar bu bölümde Sultan_dg adlı arkadaşımızın düşündüğü bir sosyal projeyi bildirmek istiyorum. Ayrıntılı bilgi için Sen Benim Kaderimsin bölüm 12 bakmanız yeterli. Ayrıntılı olarak açıklama mevcut.
Beğenerek okuduğum bir hikaye olan serifekar ın yazdığı ARTIK ÇOK GEÇ. Mutlu bir evliliği olan kadının ihanetle tanışmasını ve yaşadığı zorlukları anlatıyor. Gerekten kurgusu ve anlatım şekli güzel beğeneceğinizi düşünüyorum.
Final artık başladı ve diğer bölüm son bölüm olacak... Beğenerek okuduğunuz bir bölüm olması dileğiyle.
Sanki tonlarca taşı üstünde barındırıyormuş gibi yavaşça araladım göz kapaklarımı. ellerimi yavaşça hareket ettirip, yastığıma iyice gömüldüm.
Duşa girip çıktıktan sonra rekorumu egale etmiştim, tam bir buçuk saat geçmişti. odaya girdiğimde Murat hala uyuyordu, parmak uçlarımda ilerleyip saçlarımdan akan sularla yüzüne doğru eğilip yanağını öptüm. Mırıldanarak kafasını diğer tarafa çevirip, örtüye sarındı. derin bir nefes aldım, Murat'ın beni bırakmaya niyetli olmayan sert kolları arasında kıpırdanmaya çalıştım. Beni sıkıca tutup uyku haliyle kendine doğru çektiğinde utanarak gülümsedim. Başımı kolunun altından çıkardım ve yüzüne baktım.Üstüne doğru eğilip saçlarımı yüzüne sürerken, dudağının kenarı sağa doğru kıvrıldı. "Biraz daha uyumak istiyorum." şaşkınlıkla ona baktığımda gözlerini açmadan konuştu. " Böyle bakmaya devam edersen, seni bırakamam." dediğinde seslice yutkunup, mırıldandım. "Artık kalman lazım, saat 1 olmuş. Hem ben acıktım..."dediğimde yavaşça gözlerini aralayıp, alnıma bir öpücük bıraktı. " demek acıktın, peki o zaman beni ikna et." İkna? şaşkınlıkla ona bakarken, o bundan keyif alır gibi gözlerini açıp, başını salladı. Yüzünde huzur, mutluluk ve sevgi vardı.
" Murat!" diye seslendiğimde, yüzü yavaşça kıpırdandı."Hımm..." diye bir ses çıkarınca gülümsedim ve biraz daha yaklaşarak yanağına öpücük kondurdum. Yutkunarak kollarıyla sıkıca sardı beni.
"Biraz daha iknaya ihtiyacım var." dedi. Yüzünü öpücüklere boğdum. "Yeterli mi kalkacak mısın, tamam mı?"
"Ben sadece seni kaldıramayınca..." diyerek konuşmaya çalıştım ama ne mümkün. " Şu an müthiş ikna ettin beni!"
sırada benim telefonumda çalmaya başladı. Izin ister gibi gözlerine baktım. " Çalar çalar susarlar." dese de ısrarla çalan telefon bunun olmayacağını gösterdi.Sıkıntıyla kendi üstümden çekip yanıma atarak telefonu cevapladı. Ben de fırsattan istifade ederek telefonuma baktım. Tüm aile bir karar alarak moral olsun diye toplu piknik düşünmüşler. Altan, Murat'ı aradığında ulaşamayınca Lara beni aradı. Ben keyifle yataktan kalkıp, hazırlanırken, Murat yattığı yerden masum bakışlar gönderdi.
" Gitmeyelim diye mırıldandı küçük çocuk gibi
"Bence gitmeliyiz, hem değişiklik olur kafamızı dağıtırız. Annemlerle abimlerde gelecekmiş." gözlerini devirip sıkıntıyla oflayarak yatakta doğrularak elini uzattı. "hadi hazırlan bakalım." dediğinde kaşlarımı çattım. "Nazlı" diye seslendiğinde bakışlarımın nasıl olduğunu bilmiyorum ama kaşları çatıldı." Sorun mu var?" dediğinde sesim bir fısıltı gibi çıkmıştı. beni bırakıp, banyoya ilerledi. " ben duşa girip çıkayım o zaman, bir daha ki sefere artık. Hem seni alıştırmam gerek anlaşılan." Göz kırparak banyoya ilerlerken, ben yanan yüzümü serinletmekle meşguldüm.
********
Bir saatin ardından hazırlanıp evden çıkabilmiştik. Piknik alanına geldiğimizde herkes gelmişti. Annemler yüzlerinde tebessümle bakarken, gençlik tayfasının yüzünde sinsi gülüşler hakimdi. Abim bile onlara katılmıştı. O an gözleri hafif sağa kenetlendiğine, bakışlarını takip ettim. O an fark ettim, hepsinin gözü birbirine kenetlenmiş ellerimizdeydi. Tam geri çekecekken Murat daha sıkı kavradı. " Bu birinci adım, daha ilk adımda utanırsan diğerlerinde ne yapacağız." Diğerleri? Şaşkınlıkla ona bakarken, gülerek göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞTAN KALP(bitti)
RomanceHerşey bir inatla başladı; Nazlı gitmeyi ilk kez kabul ettiği randevuda Murat tarafından aşağılanırsa, intikam almaya karar verirse. birbirlerini ne kadar görmek istemezlerse o kadar bir araya geliyorlar. Murat'ın taştan kalbine, Nazlı'nın cadılıkla...