Veroordeeld deel 3

49 3 0
                                    



                                                                                             Verraden

                                                              ''Vertrouwen is een gevaarlijk spel''

   

Samenvatting

September 2051

In een uithoek van Equador, verborgen in de diepe bossen, ligt de bron van rebellie. Al jaren proberen de opstandelingen daar de Veroordeelden te redden en de plannen van hun tirannieke koning te dwarsbomen. Maar het vuur van de opstand is lang geleden al neergeslagen, de deliquenten verspreid.

Er is maar één iemand die de vonk weer kan doen branden en de opstand voor eens en altijd kan doen voltooien. Maar Equadors bevolking denkt dat ze dood is, en slechts een klein deel weet dat ze gebroken is en geen intenties heeft om een opstand aan te wakkeren.

Maar wanneer het lot wederom tegen haar keert, ziet Belle eindelijk in dat ze moet doen wat ze moet doen om vrede met zichzelf te kunnen vinden. En dus ontsteekt ze de vonk.

En al snel zeggen ze dat het onbekende meisje geen angst kent en dat ze er aan komt om de opstand aan te wakkeren. Ze zeggen dat ze een ''spionne van de nacht'' is, en door zal vechten totdat het vuur van de opstand niet meer te blussen is. Ze zeggen dat ze roekeloos is... maar ze weten niet dat ze niets meer te verliezen heeft...



Hallo allemaal,

Veroordeeld deel 3 is een feit. Maar om deze verhaallijn te kunnen creëren, heb ik die van deel twee enigszins moeten aanpassen. Voor de lezers die dit deel al gelezen hebben, onze opstandelingen zijn nooit in Veilige Haven aangekomen, en bevinden zich ergens tussen de grote hekken van Equador. Vier jaar na de opstand. 

Veel leesplezier, en ik hoop dat jullie deel drie net zo leuk gaan vinden als de vorige delen.

xx

Verkozen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu