4.Dio

3K 148 3
                                    

Razmišljala sam da li da se javim ili ne.U pitanju je moj otac.
Ljuta sam na njega i to nenormalno ali ipak sam se javila.

"Opa,to se neko sjetio da ima kćerku."-rekla sam histerično a suze su mi se nakupljale u očima.

"Kati,dušo..."

"Nisi mi se javio punih mjesec dana.Mjesec dana!"

"Znam,pogriješio sam.Samo sam htio da vidim kako si..."

"Pa bez tebe odlično."-ne znam zašto sam to rekla.Preplavljivali su me bijes i tuga.

Uključio je kameru i vidjela sam mu lice ali ja svoju nisam.Ne želim da me vidi ovakvu.

"Molim te,želim da te vidim."

Odjednom u pozadini iza njega ugledam zgodnu,smeđokosu djevojku možda dvadeset godina mlađu od njega kako se šepuri u kućnom ogrtaču.Moj otac je inače bogat i magnet je za sponzoruše,nije ni čudo.
Okrenuo se ka njoj i namrštio kao da mu je žao što je morala uletjeti baš sada a mene je ta scena užasno potresla.Ne mogu zamisliti kako bi mama reagovala da ovo vidi.

"Jesi li zato uključio kameru? Da vidim radi koga si napustio mene i mamu?"

"Ne,ja..."-prekinula sam poziv i frknula telefon na noćni ormarić.Zabila sam glavu u jastuk i zaplakala.

*FLASHBACK*

Te noći nisam mogla da spavam.Uznemiravali su me mamini nervozni koraci u hodniku.
Otac se nije vraćao s posla već jako dugo i mislim da se već zna zašto.I više je nego očigledno da je vara.
Nikako ne provodi vrijeme s nama što nam teško pada,a pogotovo mami.Odjednom začula su se vrata i kako neko ulazi.On je.Tada je nastupio haos.

"Opet si bio sa onom ku*vom."-osjetilo se u glasu da plače što je i mene natjeralo da pustim suzu koja je pala na jastuk.

"Umoran sam,odgodimo ovo za sutra?"

"Ma da,treba više napora zadovoljiti mlađu..."-onda sam začula udarac.Kako se usuđuje?Zaškripala sam zubima od bijesa.

"Mi ovako više ne možemo!"

"Žrtvuješ porodicu,radi čega?"

"Ja u ovoj porodici nisam sretan."-rekao je hladno.Odjednom me nešto presjeklo u srcu.

Poželim da sam mogla zaspati,da ne čujem ovo...Ali kasno je.Tada mi je rođeni otac pao u očima.Ne znam da li ću mu ikada moći oprostiti.

Hvala na čitanju,samo bih vas zamolila da ostavite više podrške na ovoj priči stvarno se trudim i značilo bi mi♡♡

UKRADI ME ✔Where stories live. Discover now