26.Dio

2K 99 0
                                    

Kad smo se ispričali prošlo je već par sati.
Vrijeme kao da nije postojalo dok sam s njim.
Vratila sam se u stvarnost.Upravo sam pobjegla sa svih mogućih časova i niko nema pojma gdje sam.
Luis me odbacio do kuće i samo molim Boga da Petar nije tamo.

"Nemaš pojma koliko si me oraspoložila."-rekao je kad je zaustavio auto ispred mog dvorišta.

"Nemoj me zezati."

"Ozbiljan sam."

Obuhvatio mi je lice rukama i približio ga svojem tako da su nam se usne opet spojile.

"Vrijeme je da idem."

"Ćao."

"Ćao."-zatvorila sam vrata za sobom i polako poput zombija se uputila u kuću.Vrata su bila otključana što znači da je Petar tu.Na moju žalost.
Slagat ću mu da je nastava završila ranije.
Prostorijom je odjekivala klasična muzika.
Vivaldijeva četiri godišnja doba,proljeće.
Prepoznala sam to sa časa muzičkog.
Inače nemam ništa protiv te muzike ali u ovom kontestu gdje sam sama u kući sa ovim čovjekom kojeg trenutno sam ugledala kako hoda po kuhinji hvata me jeza.
Kretao se u ritmu muzike i kad me zapazio približio mi se.

"Odakle ti ranije?"

"Kako to da nisi na poslu?"

"Uzeo sam slobodne dane.Taman da provedemo neko vrijeme zajedno."
Uhvatio me za ruke i počeo me vrtjeti.

"Obožavam klasiku.Tako me opušta,vodi u neki novi svijet."
Našli smo se u plesu u kojem nisam željela da sudjelujem i gledali se u oči.Njegove su bile mirne i ozbiljne,a moje su odavale strah i gađenje.

"Ti muzičari su bili geniji.Tako dobro su se igrali notama,da pomoću tih sičućšnih znakova izazovu lavine osjećanja u tebi.Mogu se usporediti s njima."-nastavio je.

Odjednom me je prevrnuo tako da sam se morala uhvatiti za njegov vrat a leđima sam nageta na njegovu ruku.

"Ljubila si se s njim..."-makeo je svoju ruku na šta sam ja pala na pod pri čemu sam se nekako dočekala rukama.Odjednom kao da mi je svaka kost popucala.Vrisnula sam od bola i počela da plačem.
Petar se nageo nada mnom.

"Jao,princezica moja draga.Tako mi je žao."

Uzeo me u naručje i podigao da me smjestio na moj krevet.Sve me je boljelo.Pokušala sam da pomaknem ruke ali nisam mogla od užasnog bola koji se javljao pri najmanjem pokretu.

UKRADI ME ✔Where stories live. Discover now