10.Dio

2.5K 110 2
                                    

Kad sam ušla u auto mama i Petar su me začuđeno posmatrali.

"Jesi li dobro?Nekako si sva crvena i izgledaš kao da se boriš za vazduh."-pitala je mama.

"Ma,samo sam se smrzla,to je sve."-slagala sam.Kako da im kažem da sam pratila momka čak do željezničke stanice i ugledala ga kako se bavi možda nekim sumnjivim poslovima i još uz to da me njegova ekipa ugledala?Ni u snu.
Sljedeći dan u školi bio je kao i svaki drugi.Dosadan do bola.Kako drugačije u školi može da bude?

Na odmoru su mi Jennifer i Lea nabrajale što sam rano otišla kući a imale su podočnjake do koljena.Koja je poenta ostajati do kasno u izlasku kad znaš da moraš ustati rano u školu,mada nisu došle na prvi čas.
Loren nije došla uopće.

"Sljedeći put ima da ostanemo do 3 ujutru."-rekla je Jennifer.

"Sljedeći put ćemo se potruditi da izađemo vikendom!-nasmijale su se.

"Odoh u wc."-ustala sam i uputila se polako ka izlazu iz kantine i čim sam izašla za mnom je izašao i Steven,momak kojeg sam upoznala sinoć.

"Zašto si jučer otišla?"

"Nemam ti se šta pravdati."

"Neljubazna si,mala."-prevrnula sam očima.

"Odjebi."

"Nijedna tako ne postupa sa mnom,a šteta baš mi se sviđaš."

"Ti meni ne i ostavi me na miru."-ovo ga je razbjesnilo te me je sabio uz zid i njegove ruke su me okružile.Stiskao se sve više uz mene što me gušilo.

"M-molim te."

"Sviđa ti se?"

Odjednom su ga nečije ruke makele od mene.
Snažne ruke.

"Rekla je da joj se ne sviđaš šta ti nije jasno?Nemoj samo da ti ja moram objašnjavati,zato bolje ti je idi."-bio je to Luis koji ga je bez problema odgurnuo.

Steven mu je uputio bijesan pogled i vratio se u kantinu.

"A ti polazi za mnom!"-rekao mi je i opet me pogledao u oči na šta sam zadrhtala.

Kimnula sam i počela da ga pratim.

UKRADI ME ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora