16.Dio

2.4K 99 0
                                    

Još jedan dan u školi,ali ovaj put nije bio dosadan jer znam da sam tu blizu Luisu.
Zašto stalno mislim o njemu?Zašto ja iza te fasade lošeg momka vidim jednu dobru osobu?Možda sam se...Ma ne vjerujem.Nisam se zaljubila.Ljubav je jaka riječ.Okej,možda mi se malkice sviđa.
Glas u mojoj glavi se protivi.Okej,malo više mi se sviđa.Nasmijala sam se a profesorica me je isti čas pitala šta je smiješno a ja kao mutava sam samo šutjela.
Zazvonilo je za vrijeme odmora.Sjela sam za stol u kantini zajedno sa Loren i Jennifer i naručile si hamburgere i pomfrit.

"Kati,imaš dosta toga da nam ispričaš."-rekla je Loren.

Progutala sam zalogaj.

"Ne shvatam.Šta da ispričam?"

"Pa pročulo se da pokušavaš Vanesi oteti dečka."-umalo se ne udavih zrakom kad sam to čula.

"Oteti?On je meni sam prišao i ponudio mi prijevoz nakon što me ta kučkica prebila sa svojom prijateljicom i gurnula u snijeg."-usta su im se otvorila širom.

"Molim?Odvezao te je kući?"-pitala je Jennifer iznenađeno.

"Pa da..."-izgleda da sam se odala.Nisam ovo trebala da spomenem.

"Jesi li ti svjesna šta bi ti uradila da to sazna?"

"Ne ako joj neka od vas dvije ne kaže."

I ako kaže boli me briga.Šta će mi uraditi?Ubiti me?

"Nego hoćeš li večeras na zabavu kod Lee?Rekla mi je da te pitam."

"Može,što da ne..."

"Jedva čekam."

"Doći će i Luis."-Namjerno je dodala Jennifer.Pokušala sam da sakrijem radost.

"Priznaj da ti se sviđa.Kad god pričaš o njemu lice ti poprimi neki poseban sjaj."-nasmijala se ponosno što me provalila.

"Kako mi se može sviđati neko koga još nisam dobro upoznala?Ali mogu ti reći da sam mu nenormalno zahvalna s obzirom koliko mi je pomogao."-na trenutak sam u njenim očima vidjela ljubomoru.Luis je predivan i nedokučiv,vjerovatno bi mnoge sve dale da ih neko takav spasi ili ostane nasamo s njim u autu.
Čovječe,koja sam ja sretnica.Šta ako se i ja sviđam njemu?Saznat ću na zabavi.

UKRADI ME ✔Where stories live. Discover now