°3°

16.3K 494 120
                                    

NORA'DAN...

Belime sarılan iki güçlü kolla gözlerimi açtım. Başımı biraz kaldırınca Toprak abimi gördüm. Gülümseyip sıkıca sarıldım beline. O da bana sarılınca uyandığını anladım.
Neşeli bir şekilde "günaydın abii" diyip yanağından öptüm. O da bana günaydın diyip alnımdan öptü.

  Abim odadan taburcu işlemlerini yapmak için çıktı. Bende bana dün getirdikleri eşyaları giyip odadan çıktım. Abimi ileride görünce koşup sırtına atladım. İlk baş biraz sendelesede sonradan düşmemem için ellerini bacaklarıma sardı.

   Birlikte hastanenin dışına çıktığımızda abimler arabalarının önünde bekliyorlardı. Toprak abimle beni yakın görünce ilk başta şaşırdılar ama sonra toparlanıp gülümsediler.

  Abimin sırtından inip koşarak sırasıyla Lodos Ares ve Ege abime sarıldım. Ben Toprak abimin arabasına binerken diğerleri kendi arabalarına bindi.

  Evimizin önünde durunca arabadan indim. Abimler kapıyı açınca içeriye girdim. Abimlere duş alacağımı söyleyip odama çıktım. Duş alıp unicornlu pofuduk pijamalarımı giydim. Aşağı indim ve abimlerle birlikte yemek yedik. Sofrayı ve bulaşıkları hallettikten sonra salona girip Ege abimin yanına oturup kolunun altına girdim.

Lodos abim "okulunu değiştirdim yarın yeni okuluna başlıyorsun güzelim. Eğer eski okulunda yaşadıklarını tekrar yaşarsan ya da sana en ufak birşey yaparlarsa hemen söylüyorsun" diyince gülümseyip kafamı salladım.

  Akşam olduğunda bir film açıp onu izlemeye başladık. Filmin ortalarına geldiğimizde artık mayışma aşamasındaydım. Kafamı Ege abimin omzuna koydum. Bir süre sonra uyku çökünce kendimi karanlığa bıraktım...

***

Alarmın iğrenç sesini duyunca yatakta gözlerimi açtım. İnsana okul değil de sabahın köründe uyanmak koyuyor. Alarmı kapatıp yataktan kalktım. Banyoda işlerimi halledip okul serbest kıyafet olduğu için yaptığım kombini giydim.

  Yüzüme hiç birşey sürmeden aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
Yüzüme hiç birşey sürmeden aşağı indim. Özel günler haricinde makyaj yapmayı sevmiyordum daha doğrusu yapamıyorum.

Abimleri kahvaltı masasında görünce hepsinin yanağından öpüp bende Lodos abimin yanına oturdum.

Ares abim "eee ufaklık heyecanlı mısın? Yeni okula gidiyorsun" dedi. Ağzımdakini bitirip "evet abi. Sonuçta yeni okul ve öğrenciler" dedim. Abimler gülümseyip kahvaltıya devam ettiler. Masadan kalkıp hepsini öptüm. "yakışıklılarım ben gidiyorum çıkışta sizi ararım" diyip onları beklemeden kapıdan çıktım.

Yolumun üstünde olan bir markete girip bir tane sade süt aldım. Marketten çıkıp sokağı döndüğümde hergün beslediğim kedi yine aynı yerindeydi. Gülümseyip yanına doğru ilerledim. O da beni görünce hemen ayaklarımın arasında gezindi.

KIR PAPATYASI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin