Pijamalarımızı giyip mutfağa indik. Kola, cips, çikolata, mısır, süt alıp salona geçtik.
Telefonumdan Model - dünya tek biz ikimiz (medyada) şarkısını açtım. Deli gibi oynamaya başladık. Yorulunca kolalarımızı içip biraz dinlenmek için koltuklara yattık. Aklıma gelen fikirle Masal'a döndüm.
"ee Masal ne filmi izlicez?"
"korku izliyelim bence"
"olmaz, ben korkarım!"
"olsun bende korkuyorum ama birlikteyiz bişi olmaz. Hadi aç beyaa" dedi. Seslice yutkunup filmi açtım ve lambayı kapatıp Masal'ın yanına koştum hemen.
Film başlayınca battaniyeyi burnuma kadar çektim. Hadi bismillah.!
Filmin ortalarına geldiğimizde birden bire televizyonun kapanmasıyla ikimizde çığlık attık.
"ayy Nora acaba filmdeki o kötü kişi mi geldi buraya?" dedi korkuyla.
"ya bilmiyom ki belki şarterler inmiştir, hadi gel bakalım" dedim. Ama bir yerlerim tutuşuyor benim de. Koltuktan yavaşça kalktığımızda ikimizde telefonlarımızdan fenerleri açtık.
Bir anda dış kapıya üç kez vurulmasıyla çığlık atıp ağlamaya başladık. Koşarak mutfağa gidip elimize tava ve birkaç şey aldık. Hem ağlayıp hem de kapıya doğru ilerlerken bağırdım.
"b-bakın benim 4 tane a-abim var! (hıçkırık) onları ç-çağırırım bak" dedim.
"b-benim abim y-yok ama çete var bak. O-onları çağırırsak (hıçkırık) sizi döverler" dedi.
Kapı yavaşça üç kere daha vurulunca çığlık atıp daha çok ağlamaya başladık.
Bir anda dışarıdan Oğuz'un sesi geldi.
"kızlar tamam ağlamayın biziz. Valla sadece şaka yapmak istedik korkmayın" dedi. İşte şimdi ağzınıza sıçtık sizin. Elimdeki oklavayı daha sıkı tutup kapıyı sert bir şekilde açtım. Masal'da yanıma gelince ikimizde Oğuz'a vurmaya başladık. Masal
"ulan mal biz ne kadar korktuk haberin var mı? Birde korku filmi izledik. Senin beynin mi yok ne diye bizi korkutuyon. Hala daha korkunun etkisindeyim gerizekalı. Ben evde tek kalıyorum bu iki üç gün nasıl uyucam ben" diye bağırınca bende kızmaya başladım.
"ulan Oğuz bende seni kanki belledim yani oysa sen hain köftenin tekiymişsin puuu sana" diyip oklavayla kafasına vurmaya devam edecekken belime sarılan kollarla birden havalandım.
"oha uçuyorum mu ben. Kız Masal bak bakim buraya" dedim.
"bende uçuyom galiba, ay pardon Kuzey'miş bu ya. Bırak be beni sende vardın dimi bu kalleş bizi korkuturken he"
Kuzey "yok valla biz yardım etmedik sadece Oğuz'un başının altından çıktı bu" diye kendini savunurken ben hala havadaydım. Elektrikler geldiğinde kendime gelip "Asır iyi galiba böyle, bıraksana beni yere yaa" dedim.
Yere inince Masal ile birlikte "hadi gidin siz hadi bakim" dedik.
Bizi dinlemeyip içeri girince hepsi, bizde kapıda kalmamak için içeri geçtik.
Komedi filmi açıp onlara da kola koyduk. Masal kafasını omzuma koyunca bende kafamı onun üstüne koydum. Bir süre sonra uyku bastırınca kendimi karanlığa bıraktım...
Toprak'tan...
Evin önüne geldiğimizde kapıyı çaldım. Kapıyı Oğuz'un açtığını görünce kızsam da belli etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020