2 gün sonra...2 gündür burdayım ve bana su ve bir parça ekmek getirenden başka kimseyi görmedim. Madem kaçırdın insan gibi bak ayıp ama yani.
*Ulan gerizekalı kaçırıldın sen kaçırıldın! Önüne sofra falan mı kursunlar?*
Bana ne be ben mi gel beni kaçır dedim? Kaçırmasalardı!
*Tm kes!*
İç sesime küfür edip açılan kapıya baktım. Yine aynı adam bu sefer elinde sadece suyla gelmişti.
"Hayırdır abi kilo aldım da yemeğimi mi kestiniz? Ya da çok mu veriyonuz yemek ki ondanda vazgeçtiniz?"
Adam bana gözünü devirip bardağı yanıma bıraktı ve ellerimi çözdü.
"Gözün çıkar inşallah!"
"Küçük kız çok oluyorsun almayım ayağımın altına şimdi"
"Oğlum varya abilerim gelsin ilk seni si-sevdiricem ayrıca küçük senin babandır!"
"Kızım sen şimdi bittin!"
Kapıyı kapatmaya gidince gözlerimi korkuyla açtım. Aferin kızım! Adamı niye sinirlendiriyorsun. Şimdi sıçtım! Kapıyı kilitleyip yanıma geldi ve saçlarımdan tutup yere fırlattı. Ben acıyla gözlerimi kapatırken karnıma atılan tekmelerle çığlık atmaya başladım. Arada yüzümede vuruyordu p*ç kurusu.
Dışardan silah sesleri gelirken adam hala tekmelemeyi durdurmamıştı. Allah'ım inşallah abilerim gelmiş olsun. Adam bir süre sonra durunca geriye doğru süründüm. Bayılıcak duruma gelmiştim. Gözlerimi yarım şekilde açtım. Adam kapıyı açacağı sırada kapı kırılınca adam yeri boyladı. Gebersin puşt.
Yanıma biri gelince gözlerimi tekrar açmaya çalıştım ama maalesef başarılı olamadım ve kendimi karanlığa bıraktım.
Lodos'tan...
Adamları tek tek gebertirken içerden Asır, kucağında Nora ile birlikte koşarak çıktı. Ben donmuş bir şekilde Nora'ya bakarken o Nora'yı arabaya bindirip kendide binmiş ve arabayı çalıştırmıştı. Diğerlerine seslenip çağırdım. Birlikte arabaya binip Asır'ın arabasını takip etmeye başladık. Aklıma Nora'nın kanlı yüzü gelince gözümden bir damla yaş düştü.
Hastaneye geldiğimizde Nora'yı hemen sedyeye alıp ameliyathaneye götürdüler. Hep birlikte ameliyathanenin oraya gittik.
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️
3 saattir ameliyathanenin önünde bekliyoruz. Herkes burdaydı. Asır başını ellerinin arasına almış bir şekilde yere çökmüştü. Melek ve Masal ağlamaktan yorgun düşmüşlerdi. Abim ve Ege zaten kendilerinde değillerdi. Telefonum çalınca arayana baktım. Ares abimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020