(Arkadaşlar bunu gördüm. Hikayede kullandığım yüzüğün anlamı buymuş. Ben baya baya düştüm yalnız!! 😮😍💙)
(Yazım yanlışları varsa özür dilerim. Hep kontrol ediyorum ama telefon kendi değiştirebiliyor. O yüzden yapabileceğim bir şey yok. Üzgünüm yine de...)
3 Hafta Sonra...
Asır ile bir aydır ayrıyız ama hastaneden çıktığımdan beri hergün kendini affettirmeye çalışıyor. Bende her fırsatta süründürüyorum tabiki. Ona bu yaptıklarım az bile ama ben merhametli bir kızım yani.
*Sen ona aşık kalbim izin vermiyor desene :D*
SANANE BEE!!!
*Sus kız! Ben senin iç sesinim kendine gel velet!!!*
Aman iyi bee...
Aşağıdan abimin sesini duyunca hemen salona indim. Elinde bir kutu vardı.
"O ne abi?"
"Sana geldi güzelim!"
Tamam deyip elindeki kutuyu aldım ve odama çıktım. Kırmızı renkli orta boylarda bir kutuydu.
Üstündeki ipi çözüp kapağını açtım. İçinden bir sürü papatya ve bir not kağıdı çıktı. Notta yazanları okudum.
Güzelim artık senden daha fazla ayrı kalmak istemiyorum. Lütfen saat 9'da seninle sevgili olduğumuz yere gel. Seni seviyorum...
Saate baktığımda saat daha yediydi. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. uzun bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup su dalgası yaptım. Dudağıma renkli lip balmımı sürdüm. Beyaz kısa kollu badi ve pembe tulumumu giyip altına da beyaz spor ayakkabılarımı giydim (medyada). Bana aldığı yüzüğüde parmağıma taktım.
En sevdiğim parfümüde sıkıp saate baktım. Saat 8 olmuştu. Notu elime alıp aşağı indim. Salonda Lodos abim ve Ege abim vardı.
"canım abilerim ben çıkabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020