Arkadaşlar okunma sayısı 2 bin oldu. İnanılmaz mutlu oldum ama oy sayısı çok az. Neyse o da zamanla olur inşallah. Oy ve yorum yapan herkesi çok çok çok seviyorum.💓💓 Ben kısa keseyim. İyi okumalar. 😊😊
NORA'DAN...
Biz kampta Kuzey ve Masal'ın gelmesini beklerken içim içimi yiyordu. Karşıdan ikisinin el ele tutuşmuş bir şekilde geldiklerini görünce çığlık atıp onlara doğru koştum.
Yanlarına gidip ikisine de sarıldım.
"enişte ben senin manitanı alıyom iki dakika, bizim işimiz var" dedim ve Masal'ı kolundan sürüklemeye başladım. Çadıra girince hemen karşısına oturdum. Bana herşeyi anlatınca bir çığlık daha attım.
"yaa kızım çok romantiikkkk" dedim. İkimiz birlikte kahkaha attık. Akşam yemeğini yedikten sonra Masal ile çadırlarımıza girip pijamalarımızı giydik. Saçlarımızı topuz yaptık ve sarılarak uyumaya başladık.
****
Sabah güneşin gözüme girmesiyle uyandım. Dışarıda güneş açmıştı ama biraz serindi hala. Masal'ı da kaldırdım ve giyindik.
Dışarı çıktığımızda çete bize doğru geliyordu. Masal koşup sevgilisinin kolunun altına girdi ve yürümeye başladılar. Ben ona pörtlek gözlerle bakıyordum. Ağlıcam şimdi ya hemen sattı beni. Sizin aranızı ben yaptım bre hainlerr. Omzuma birinin kolunu koymasıyla kafamı kaldırıp baktım. Asır olduğunu görünce heyecanlandım. Ne var heyecanlanamaz mıyım?
"bakma öyle, gözlerin öyle kalıcak sonra" dedi.
Koluna vurup "sus ya, onların arasını ben yaptım ama beni iki dakika da unuttu. Hain köftehor" diyip yürümeye başladım. Asır saçımı karıştırıp benimle birlikte geldi.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra kamp ateşinin oraya gittik. Ama şuan yanmıyor yani. Neyse siz beni boşverin be. Asır eline gitar alınca ona baktım.
"ben çalayım sende söyle. Olur mu?" diyince gülümseyip kafamı salladım.
(medyada var)
Ah ne çok özledim seni
Bir bilsen ah, bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmezHepsi bitti, hepsi bitti
Hepsi kaybolan günlerdi
Bir yalnız sen, bir yalnız ben
Bizi ne nasıl tüketti kiBelki unuturuz onu
Tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız
Kırık hayaller saklı defterinBelki de saklarız onu
Kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır, içimizdeki nehirler bir gün
Yine yazı beklerizAh ne çok özledim seni
Bir bilsen ah, bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmezSeni bekler yağmurlarım
Öyle bir yağar ki hiç dinmez
Sonra yedi bahar geçer
O yaz hiç, hiç gelmezAaaah
Belki unuturuz onu
Tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız
Kırık hayaller saklı defterinBelki de saklarız onu
Kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır, içimizdeki nehirler bir gün
Yine yazı beklerizŞarkı bitince herkes bizi alkışladı. Birkaç şarkıda diğerleri söyledi. Akşam yemeğini yedikten sonra hocalar bizi ortaya topladı.
Müdürcüm konuşmaya başladı."evet çocuklar 2 hafta kalıcaktık ama maalesef birkaç sorun çıktı. Bu yüzden yarın dönüyoruz ama kamp süresi kadar okul tatil size. Bugünden hazırlanmaya başlayın herkese iyi geceler" diyip gitti.
Bazıları sevinç nidalarıyla çadırlarına giderken ki içlerinde bende varım. Sonuçta yatağıma kavuşuyorum. Bazıları ise tarlası yanmış köylü gibi üzgün üzgün duruyorlardı. Masal ile çadıra gidip yarın dönüşte giyiceklerimizi ayarlayıp geri kalanları bavula yerleştirdik. Sonra ise cuppa yatak. Uyku is coming...
MASAL'DAN...
Sabah uyanınca siyah balıkçı yaka kazak ve siyah pantolonumu giyip Nora'yı kaldırdım. O da giyinince bavulları alıp zar zor çadırdan çıktık. Çete hala ortalıkta yok. Bavulları taşırken taşlı yol olduğu içinde ikimiz de küfür ediyorduk."yaa bu taşları buraya koyanı getirin bana" diye cırladım.
Nora da "aynen getirin o kalleşi buraya. Biz bavulu nasıl yerden getircez habire takılıyor anasını" diyip bana ortak oldu. Yanımda bir gölge görünce kafamı kaldırdım. Kuzey yani biricik sevgilim gelmiş. Iyk çok romantik mi oldu? Evet dediğinizi duyar gibiyim.
Kuzey bavulu elimden alınca yanağına öpücük kondurdum.
Nora "heyy hey siz. Ben ne olcam burda. Başlatmayın şimdi sevgililiğinize de size de. Ben yaptım oğlum sizin aranızı. Kuzey bey senin bana yardım etmen gerekiyor. Ben olmasam nah olurdunuz sevgili. Pislikler sizi" diye cırlayınca kahkaha attım. Asır, Nora'nın arkasından sinsice gelip bir anda bavulu alınca Nora büyük bir çığlık attı.
"Asır öyle gelinir mi he? Cani bir yaratık mısın sen? Katil misin sen? Ne bu sinsilik? Ne bu sessizlik? NE BU KORKU FİLMİ SENARYOSU MU? Bir açıkla bana YA!" diyince daha çok gülmeye başladım. Hepimiz gülüyorduk ama Nora hariç. Kendimizi zar zor durdurunca birlikte gelen otobüslere attık.
Tam Nora'nın yanına oturacakken bir anda belimden çekilince kendimi Kuzey'in yanında buldum.
" nereye acaba güzelim?"dedi.
"Nora'nın yanına gitcektim" dedim.
"yoo salmıyorum" diyip sırıtınca gülümsedim. Herkes gelirken ki gibi oturunca otobüs harekete geçti. Allah'tan hocalar bu otobüste değil. Onlar ayrı bir araçla gidiceklermiş.
Yorgun olduğum için uyumaya karar verdim. Kafamı Kuzey'in bacaklarına koydum. Ve kendimi uykuya bıraktım...
(temsili)
Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümlerde biraz aksiyon olucak. Hazırlanın yiğidolarımm.😂☺️
Hepinizi öpüyorum. Kendinize çook cici bakın. 💓☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020