ASIR'DAN...
Nora'nın çığlık atmasıyla hemen yerimden fırladım. Abileri dışarıda olduğu için yanında ben kalmak istemiştim. Yanına oturup onu kollarımın arasına aldım. Sıkıca sarılınca o da bana sarıldı. Bir süre sonra sakinleşip benden ayrıldı. Bana bakıp gözlerini kaçırdı.
"şey abimler nerde?" diye sordu.
"şimdi gelirler işleri vardı" dedim. Birkaç dakika sonra Toprak abiler geldi. Hepsi Nora'ya sarıldılar. Taburcu işlerini halledip herkes arabalara bindi. Nora'ların evine gelince herkes salona girdi. Bende girip koltuğa oturdum. Nora
" ya ben acıktım valla "diyince cebimden telefonu çıkarıp pizzacıyı aradım. Kısa sürede gelince hepimiz masanın etrafına toplandık. Afiyetle yemeye başladık.
Gece olunca herkes odalarına gitti tabi bende Ege'nin odasına.
ARES'TEN....
Sabah alarmın sesiyle kalkıp hızlı bir duş alıp çıktım. Evden çıkıp arabama bindim. Ara sokakların yanından geçerken bir çığlık sesi duydum. Arabayı sağa çekip, indim ve sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladım.
Ben sokağa girdiğimde 50-60 yaşlarındaki bir adam, bir kızı dövüyordu. Kız 20 li yaşlardaydı. Kız
"baba lütfen yeter. Bütün paramı sana verdim zaten. Başka yok. Bırak artık şu zıkkımı içmeyi. YETER! SENDEN NEFRET EDİYORUM!!" dedi. Babası yine vurucakken elini tuttum ve adama yumruğumu geçirdim. Şerefsiz bir kıza nasıl vurur.
Adam artık bayılınca üstünden kalkıp kızın yanına gittim. Kız kafasını kaldırınca bunun Peri olduğunu anladım.
Peri bizim iş yerinde çalışan bir kız ama babasının böyle yaptığını bilmiyordum. Ve ben galiba bu kızdan etkileniyorum. Peri kendine gelip kızarmış gözlerini kaçırdı.
"ş...şey ben çok üzgünüm Ares bey. Böyle olmasını istemezdim. Babam böyledir işte. Size bişi oldu mu? İyi misiniz?" dedi.
Onun bu haline tebessüm edip "hayır yok bişeyim ve özür dilemene de gerek yok hadi kalk. Senin neyin var ona bakalım" dedim. Kafasını olumlu anlamda sallayıp duvara tutunarak kalktı. Ben yürümeye başlayınca o arkamda kaldı. Arkamı döndüğümde sekerek yürüdüğünü gördüm. Bana bakınca kendini toparlamaya çalıştı.
Yanına gidip kucağıma aldım.
"Ares bey n...ne yapıyorsunuz bırakın. Valla bir yerinize birşey olucak. Heyy size diyorum" dedi ama onu dinlemediğimi anladığında pes etti ve ellerini omuzlarıma koydu.
Peri'yi ön koltuğa bindirip kendimde sürücü koltuğuna oturdum. Bir eczanenin önünde durup beklemesini söyledim ve pansuman için gerekli şeyleri aldım. Arabaya tekrar dönüp çalıştırdım.
Holdinge sürdüm. Geldiğimizde inip Peri'yi tekrar kucağıma aldım. İçeri girdiğimizde Peri utançtan kıpkırmızı olmuştu çünkü herkes bize bakıyordu. Onun bu haline gülmek istesemde yüzümü sert tuttum.
Sadece abimler ve bana özel olan asansöre bindim. Kata geldiğimizde asansörden çıkıp odama girdim. Peri'yi koltuğa oturtup aldığım eşyaları masanın üstüne çıkardım.
Önüne diz çöküp ilk baş dudağının kenarına pansuman yaptım. Allah'ım şuan ne kadar tatlı göründüğünü söylemeli miyim acaba? Kendime gelip işimi bitirdim. Aklıma ayağı gelince ayakkabısını çıkarttım.
"Ares bey hiç gerek yok ben yaparım. Size zaten çok yük oldum. Bırakın ben yapayım." dedi. Ona dönüp yaklaşmaya başladım. Kafasını geri çektikçe daha da yaklaşıyordum. En sonunda kafası koltuğa yaslanınca bende durdum.
"beni seviyor musun?" dedim.
Gözlerini pörtleterek "n...ne? Eve...yani şey af buyurun Ares bey?" dedi. Ne yani seviyor mu?
Gözlerinin içine baktım. Oğlum ölümlü dünya yani sevdiğini söyliceksin neymiş öyle kaçmak falan. Şimdi dönelim mevzuya. Valla ben bu tatlı kıza aşığım galiba. Geldiğinden beri yani 2 yıldır bu kıza bişeyler besliyorum içimde bu kıza karşı ama anlamamıştım. Şimdi anlıyorum.
"kızım bana bak ben öyle romantik pek olamam. Ölümlü dünya bugün varız yarın yokuz. Yani diyeceğim şey şu. Ben seni seviyorum. Sende beni sev konu kapansın." dedim bir çırpıda. Gözleri ve ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Çenesinden tutup ağzını kapattım. Sonra dudaklarına yaklaştım. Gözlerini kapatınca gülümseyip yapıştım. O da bana acemi bir şekilde karşılık verdi. Kısa süre sonra ayrılınca kıpkırmızı olmuş saçlarıyla yüzünü gizlemişti. Abi çok tatlı lan!
Gülümseyip avcunun içini öptüm. Kalkıp kapıyı kilitledim ve ceketimi çıkardım. Koltuğa yatıp Peri'yi yanıma çektim. Kafasını boynuma sokunca gülümseyip belini sardım. Bende kafamı saçlarına gömdüm. Ve kendimi güzel kokulu ve huzurlu bir uykuya bıraktım....
Sizi seviyorum papatyalar ❣️🌼.
Ares & Peri çifti🥰🥰⤵️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020