°10°

7.3K 289 76
                                    

Sabah başımın okşanmasıyla gözlerimi açtım. Karşımda Ege abim vardı. Gülümseyip alnımdan öptü.

"hadi bebeğim kalk, okula geç kalıcaksın. Bugün seni ben bırakıcam. Hem birdaha koltukta yatma. Bir yerlerin tutulur. Allahtan dün gece bakmaya geldim de seni yatağına koydum güzelim" diyip odadan çıktı.

  Bende yataktan kalkıp dolabımın önüne geçtim. Kahverengi bir kazak, siyah pantolon ve siyah asker botlarımı giydim. Çantamı ve montumu alıp aşağı indim. Herkes masadaydı.

  Ares abimi öpmeden diğerlerini öpüp "ben çıkıyorum aç değilim okulda yerim" dedim. Ege abim elini belime koydu ve birlikte evden çıktık. Arabaya bindiğimizde kemerimi taktım.

"güzelim neden Ares abimi öpmedin?" diye sordu Ege abim. Gözlerimin dolmasına izin vermeden abime döndüm. "bişey yok abi, altı üstü doğum günümü unuttu. Beni hep ikinci plana attı. Yani bişi yok boşver" dedim.

"güzelim sen boşver onu hadi gülümse bakalım" diyince gülümseyip yanağından öptüm.

Abim arabayı çalıştırdı. Bir süre sonra okulun önüne gelince abimi öpüp el salladım ve aşağı indim. Bugün okulun son günü yani iki günlük tatile giriyozzz. Oh sonunda ya.

*****

Okul bitince Masal ve çeteyle yarın için sözleşip ayrıldık. Ares abimi özledim ama ona kırgınım. Yürürken yanımdaki arabanın yavaşça beni takip ettiğini anladım. Elime hızlıca bir taş alıp arkamı döndüm ama Ares abimin olduğunu görünce elimdeki taşı bıraktım. Ares abim eliyle gelmemi söyleyince arabaya binip kemerimi taktım ve camdan dışarı bakmaya başladım. Bir anda arabanın durmasıyla şaşırdım ve abime döndüm.

"meleğim ben, ben çok özür dilerim. Seni çok kırdım biliyorum. Senin doğum gününü bile kutlamadım, çok aptalım. Kendime çok sinirliyim" dedi. Gözümden bir yaş akınca hızla sildim.

"önemli değil abi" dedim. Abim beni kendine çekip "hayır çok önemli. Sen benim için önemli kişilerin en tepesindesin. Kimse senden daha önemli değil. Ama ben aptal olduğum için böyle davrandım. Çok ama çok üzgünüm. Seni çok seviyorum bebeğim" deyip alnımdan öptü.

"sorun yok abi. Bende seni seviyorum" dedim ve abime sarılıp, ayrıldım. Çok pişman olmuştu gözlerinden belliydi. Elini cebine sokunca merakla baktım. Çıkarttığı kutuyu bana uzatınca elinden aldım. Kutuyu açıp baktığımda içinde çok narin bir bileklik vardı ve üzerinde de küçük bir kalp ve baş harfim vardı.
Çok güzeldi. Bileğimi ona uzatınca bilekliği elimden aldı ve taktı. Ona gülümseyip yanaklarından öptüm. Abim arabayı çalıştırdı ve eve doğru yol aldık.

Eve gelince duş aldım ve aşağı indim. Yemeğimizi yedik. Diğer işleri de halledip odama çıktım. Yarın bizimkilerle buluşçağım için erken yatmak istiyorum. Kendimi yatağa atıp, uykuya daldım....

Masal'dan...

  Sabah uyandığımda bugün bizimkilerle buluşçağımızı hatırlayıp yataktan kalktım. İşlerimi halledip, giyindim. Siyah dizimin biraz üzerinde bir tulum ve içine pembemsi bir kazak giydim. Altımada siyah spor ayakkabılarımı giydim..

 Altımada siyah spor ayakkabılarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KIR PAPATYASI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin