İyi okumalar buraya başladığınız saati yazabilirsiniz.☺️❣️NORA'DAN...
Otobüs okulun bahçesine girince ayağı kalktım. Hep birlikte otobüsten indik. Toprak abimi kapının önünde görünce şaşırdım. Telaşlı bir şekilde bize doğru yürümeye başladı. Beni öpüp Masal ve benim bavulumu aldı.
"Masal ve Nora hadi hemen eve gitmemiz gerekiyor" diyince kaşlarımı çattım. Masal ile birlikte yürümeye başladık. Çete de geliyordu. Noluyo ya anlamıyorum.
Eve geldiğimizde hemen salona geçtik.
Toprak abim "kızlar sözümü kesmeden dinleyin. Bakın şuan tehlikedesiniz onun için kampı iptal ettirdik. Müdür ile de konuştum. Tehlike bitene kadar evden dışarı çıkmak yok kızlar. Zaten çete hep sizin yanınızda olucak. Biz yeraltına (mafyaların toplantı yerleri) gidip işleri halletmeye çalışacağız. Anladınız mı kızlar?" diyince ikimizde kafamızı salladık.
" peki bu ne tehlikesi abi" dedim.
"siz boşverin onları prensesler. Hadi odaya çıkın bizde birazdan gidicez. Masal, abicim sende misafir odalarından bir tanesini alabilirsin. Kendi evin gibi rahat et yani" dedi.
Masal "teşekkürler Toprak abi" diyip kafasını salladı. Masal ile benim odama çıktık. Odamın kapısını kilitleyip yatağa oturdum. Masal da yanıma geldi.
"Masal b-ben çok korkuyorum" dedim.
"bende korkuyorum" dedi o da. Üstümüze pijamalarımızı giydik.
Nora Masal
Akşam yemeği için aşağı indik. Evde sadece çete vardı. Masal gidip Kuzey'in yanına oturdu. Diğerleri koltukların üstüne yayıldıkları için yere oturup bağdaş kurdum.
Oğuz "hadi pizza söyliyelim" dedi. Hepimiz onaylayınca Asır sipariş verdi. Pizzalar gelince Masal ile mutfağa gidip bardaklara ice tea koyduk. Herkes bardağını alınca tekrar aynı yerime oturacakken Asır kolumdan tutup yanına oturttu. Ben şok olmuş bir şekilde dururken o film seçiyordu.
Ayğ valla sıcak oldu camı falan mı açsam. Neyse.... Komedi filmi seçince gülümsedim. Filmi izlerken arada gözüm Asır'a kayıyordu. Gülünce çıkan gamzesi falan. Ay ne diyom gız ben. Uykum gelince Masal'a baktım. O da benim gibi ha uyudu ha uyucaktı.
Ayağı kalkıp Masal'ın koluna girdim. Herkese iyi geceler dedik ve yarı açık gözlerle merdivenlerden çıkmaya başladık. Kuzey bir hışımla Masal'ı kucağına alıp misafir odasına girdi. Ağlamaklı sesle "hadi amaa. Benim kankamı bana ver. Seni hayin. Mızıkçılık yapıyorsun her seferinde. Biz bugün birlikte kalıcaktık onunla. Pislikkk!" diyip odama girdim.
MASAL'DAN...
Kuzey beni kucağına alıp odaya girince arkadan Nora'nın bağırmasını duydum. Kuzey beni yatağa bırakınca kıkırdadım. Yanıma yatıp beni göğsüne yasladı ve battaniyeyi üstümüze örttü.
" Kuzey"
"hıı"
"Kuzey"
Tekrar "hıııı" diyince kıkırdadım.
"Kuzey"
Kolunun üzerine kalkıp bana döndü.
"efendim güzelim" dedi.
"şeyy acaba kötü bişi olur mu? Ben korkuyorum" dedim. Alnımdan öpüp beni kendine daha çok yasladı.
"ben yanındayken sana bişey olmasına izin vermem merak etme. Zaten çete de burda. Biz yanınızdayız. Asır da Nora'ya bişey olmasına izin vermez" diyince kafamı kaldırıp Kuzey'e baktım.
"Asır ne alaka?" dedim.
Saçlarımı karıştırıp "sen bunları kafana takma ufaklık " dedi. Bende onun saçlarını karıştırıp "son bonloro kofono tokmo ofoklok" dedim.
Beni göğsüne yatırıp kahkaha attı. Bende kıkırdayıp yüzümü boynuna gömdüm. O da kafasını benim saçlarıma gömünce kendimi uykuya bıraktım...
********
NORA'DAN...
Gece kapımın hızla açılmasıyla yataktan fırladım. Masal kapıyı birkaç defa kilitleyip yanıma koştu.
"Nora hemen saklanmalıyız. Hadi çabuk" diyip kolumdan tuttu. Aşağıdan kavga sesleri gelince korkmaya başladım. Giysi dolabımdaki gizli bölmeyi açtım. Telefonumu da yanıma aldım. Masal ile birlikte oraya girip kapağını kapattık. Abilerim böyle durumlar için yaptırmışlardı burayı.
İkimizde ağlamaya başladık. Kavga sesleri kesilince merdivenlerde ayak sesi duydum. Ellerimizle ağzımızı kapattık. Hemen Toprak abime mesaj attım. Biri kapıyı zorlamaya başladı. İşte şimdi bittik. Kapı kırılınca çığlık attık. Hemen ağzımı kapattım.
Dolabın kapağı açılınca nefesimizi tuttuk. Bir anda yumruk sesi gelince gözümü kapattım.
"kızlar çıkın hadi"
Asır'ın sesini duyunca derin bir nefes aldım. Gizli bölmeden çıkıp Asır'a sarıldım.
(temsili)
Kulağıma "tamam geçti güzelim" diye fısıldayınca biraz daha öyle kalıp ayrıldım.
"onlar kimdi?" diye sorunca Asır burnumu sıkıp "boşver" dedi. Aşağı indiğimizde yerde adamlar ve cam kırıkları vardı. Dış kapının yumruklanmasıyla Masal ile çığlık attık. Asır gidip kapıyı açınca abimleri gördüm. Koşarak Toprak abime sarıldım. Toprak abim eliyle Masal'ı çağırınca o da koşarak geldi ve sarıldı.
Diğer abimlere de sarılıp geri çekildik. Ege abim yanımıza gelip bir yerimizde bişey varmı diye hasar kontrolü yapmaya başladı. Olmadığını anlayınca derin bir nefes verdi. Toprak abim çeteyle tokalaştı.
"teşekkürler çocuklar. Siz olmasanız ne olurdu bilmiyorum?" dedi. Çete önemli değil anlamında kafalarını sallayıp gülümsediler. Biraz daha oturduktan sonra abimler çalışma odasına gittiler. Masal ile ben de misafir odasına çıkıp kapıyı kapattık. Çünkü benim odamın kapısı kırık. Yatağa yatıp birlikte uykuya daldık...
Canım mütüşümel okuyucularım okul bölümlerini düzgün yazamıyorum onun için birdaha ki bölümü okulun son günü olarak yapıcam. Aklıma güzel şeyler geliyor. Bu bölümde biraz kısa oldu ama üzgünüm cidden.
Okullar açılacağı için haftada bir bölüm atabilicem. Belki daha çok atarım. Neyse sizi seviyommmm. ❣️☺️☺️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020