(Düğünden 3 gün sonra)NORA'DAN...
Kulağımın dibinde çalan telefonla gözlerimi açmadan zar zor telefonu bulup kulağıma götürdüm.
"Kimsin ve sabahın köründe neden aradın?"
"Aç gözlerini mal ben Masal. Hem sabahın körü de değil saat 11. Neyse konuya döneyim. Abilerinden izin alıp sahile gel. Ben Melek ve Oğuz'u alıp gelicem."
"Ya sen en azılı katilden bile daha merhametsiz bir kız oldun çıktın başıma. Siz buraya gelin valla üşeniyorum."
"Ya yarım saat içinde sahilde olursun ya da sana aldığım çikolatalı sütü Oğuz'a veririm"
"Zalımın gızı geliyom geliyom bekle"
"Aynen canım bende öyle düşünmüştüm"
Oflayıp telefonu suratına kapattım. Yataktan kalkıp hızlı bir duş aldım. Üzerime bordo tişört ve siyah pantolon giydim. Saçlarımı tarayıp salık bıraktım.
Siyah spor ayakkabılarımı giyip telefonumu da arka cebime koydum ve aşağı indim. Ege abim ve Lodos abim salonda oturuyordu."Günaydın canım abilerim. Masal beni çağırdı gidebilir miyim?"
Ege abim "güzelim kahvaltı yapıp çık" dedi.
"Yok abi kızlarla birlikte bişeyler yerim ben. Siz bugün evde misiniz?"
Lodos abim "evet bebeğim bugün evdeyiz. Bir sorun olursa hemen ara bizi"
"Tamam abicim" diyip ikisininde yanaklarından öptüm.
"Şey bana biraz para versenize"
İkiside gülerek bana baktılar. Lodos abim cebinden kredi kartı çıkartıp verdi. Onlara veda edip evden çıktım. Telefonu elime alıp Asır'ı aradım.
"Alo sevgilim"
"Efendim güzelim"
"Nasılsın?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Yeni mi kalktın?"
"Yok güzelim, Oğuz salağı erkenden kaldırdı bizi az öncede çıktı evden. Sen nerdesin?"
"Bende dışardayım. Masal, Melek ve Oğuz ile buluşucam"
"Anladım güzelim. Kendine dikkat et tamam mı?"
"Tamam sevgilim görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp cebime attım. Bizimkileri bankta otururken görünce hemen yanlarına gittim. Hepsi ile sarılıp ayrıldık. Kendimizi banka attık. Masal'dan sütümü alıp içmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020