°9°

7.5K 315 109
                                    


   Arkadaşlar okuma sayısı 1k olmuş çok mutluyum. Cidden çok sevindim. Ama oy sayısı baya düşük. Okuduğunuz bölümlere oy verirseniz çok mutlu olurum.

Gerçi böyle de mutluyum. Görünce donup kaldım çünkü ilk defa bu kadar yüksek bir okuma oldu. Neyse size iyi okumalar. (çok mutluyum yaaa❤️🥰🥰)


NORA'DAN...

  Sabah uyandığımda yüzümü yıkayıp aşağı mutfağa indim. Masaya oturup kafamı kollarıma gömdüm. Tabi ki birinin kolumu dürtmesiyle kafamı hızlıca kaldırdım.

"yok yok valla öyle olmadı yani deşemedin kolumu. Ben sana bir matkap getiriyim en iyisi" dedim ama keşke demeseydim. Çünkü masada abimler, Asır ve bir tane tatlı bir kız vardı. Olum valla çok tatlı kız. Ares abimin yanında oturuyor. Ayğ acaba sevgilisi mi? Kıza doğru eğildim.

"kız bak ben görümcenim sende Ares abimin manitisin herhalde" diyip güldüm tabi kız kıpkırmızı oldu.

"Benim adım Nora senin adın ne?" diye sordum elimi uzatıp.

"şey ben Peri. Tanıştığıma memnun oldum" dedi.

"valla görümcecim ben seni çok sevdim. Sen bu odunu nasıl sevdin onu anlamadım" diyip tekrar güldüm. Herkes gülüyordu ama Ares abim hariç. O bana sert sert bakıyordu. Gülmeyi kesip bir iki lokma bişi yedim.

"ben hazırlanmaya gidiyorum size afiyet olsun" dedim ve masadan kalktım.

Toprak abim "daha bişey yemedin otur şuraya" dedi.

"yok abi doydum hazırlanıp çıkıcam. Zaten geç kaldım" dedim.
Yukarı çıkıp siyah bol kazağımı ve beyaz pantolonumu giydim. Deri ceketimi ve sırt çantamı alıp aşağı indim. Abimler yanağımdan öptü ama Ares abim, Peri ablayla konuşuyordu. Gözlerim dolunca bişey demeden evden çıktım. Tamam çok yakışıyorlar birbirlerine ama beni hemen unuttu. Ama ben Peri ablayı sevdimm.

Ayğ ben unuttum yarın benim doğum günüm. İnşallah unutmazlar. Yanımda birinin olduğunu hissettim. Yanıma baktığımda Asır vardı. Doğru ya bizim evdeydi o da. Önüme dönüp yürümeye devam ettik. Okula girdiğimizde o çetenin yanına gitti bende kendi yoluma devam ettim. İlerde bir kızın yere düştüğünü görünce oraya koştum.

  Kızı yerden kaldırıp çantasını verdim.

"iyi misin?"

"evet iyiyim teşekkür ederim"

"önemli değil ben Nora bu arada" dedim elimi uzatarak.

"bende Masal. Tanıştığıma memnun oldum"

"bende, hangi sınıftasın?"

"10-b yeni geldim bu okula. Peki sen?" dedi. Gülümseyip "aynı sınıftayız, hadi gel gidelim" dedim.

Birlikte sınıfa çıktık. "hadi gel yanıma otur" dedim. Gülümseyip yanıma geldi. Zil çalınca sınıf doldu. Hoca sınıfa gelince Masal'ı gördü.

"sen yeni kız olmalısın, hadi gel bize kendini tanıt" dedi. Masal kafasını sallayıp tahtaya çıktı. Hayır tahtanın üstüne çıkmadı tabi ki. Tamam tamam ben susayım. Masal kahverengi kıvırcık saçlı, kahverengi gözlü ve yuvarlak gözlükleri olan çok tatlı biz kız.

"ımmm, ben Masal İnci. Karay Kolejinden geliyorum" diyip yanıma geldi. Birlikte dersi dinlemeye başladık.

  Teneffüs zili çalınca ayağa kalktım.

"hadi kalk Masal seni bizimkilerle tanıştırayım" dedim.

Kantine indiğimizde çetenin en köşede ki masada oturduklarını gördüm. Masal'a orayı gösterip "hadi bak ordalar" dedim.

KIR PAPATYASI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin