°18°

4.7K 220 29
                                    

6k okunma oldu. Çokk mutluyum. Yeni bölüm atayım dedim hem sizide çok bekletmiyim dedim. Neyse sizi seviyorum papatyalar. İyi okumalar.💙💫🌼🌼



Sabah telefonumun sesiyle gözlerimi açtım. Yanıma baktığımda Lodos abim belime sarılmış uyuyordu. Onu uyandırmamak için sessizce odadan çıktım. Arayana baktığımda Masal olduğunu gördüm. Hemen telefonu açtım.

"Alo efendim Masal"

"Nora ben çok kötüyüm" dedi. Sesi titriyordu.

"Tamam nerdesin sen yanına geliyorum” dedim. Bana bir kafenin konumunu attı. Hemen üstüme bir eşofman takımı geçirip abimlere haber verdim ve evden çıktım.

MASAL'DAN...

  Sabah Kuzey aradı ve bir kafeye gelmemi söylediği için şuan hazırlanıyorum. Acaba ne giysem. Öff çok heyecanlıyım.

Hemen seçtiğim kıyafetleri giyip birşey yemeden evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hemen seçtiğim kıyafetleri giyip birşey yemeden evden çıktım. Söylediği kafeye gelince gülümseyip yanına gittim ve boynuna sarıldım. Biraz soğuk davranıyor bana. Yüzüm düşse de belli etmeden masaya oturdum.

"Ne oldu sevgilim,ne bu halin?" dedim gülümseyip.

Bana bakıp sert sesle "yok bişey" dedi. Yüzümdeki gülümseme soldu bir anda. O ise bana bakmıyordu bile. Elini masaya vurunca korkudan yerimden sıçradım. Bana bakınca sanki ölmek istedim. Gözlerinde umursamaz bir duygu vardı. Kolumdan tutup kafenin önüne çıkardı beni.

"Ayrılalım,sıkıldım"diyince donup kaldım.
Hiçbir şey demeden bana baktı. Gülümsedim ama gözümden bir damla yaş düştü. Kuzey akan yaşı takip etti. Elimle ard arda gelen yaşları silmeye çalıştım. Olmayınca bıraktım.

"N-neden?Ne oldu birdenbire?" dedim.

Omuzlarına vurmaya başladım.

"Neden, söylesene hı? Madem sıkılcaktın benden neden beni sevdiğini söyledin! Senin gözünde hiçbir değerim yok muydu? Senden…senden nefret edemiyorum lanet olsun! Defol git buradan! Emin ol birdaha karşına çıkmam. Nasıl olsa benden sıkılmışsın!"diyip kafeye girdim tekrar. Telefonumu çıkartıp Nora'yı aradım ve onu buraya çağırdım.

  Nora gelince ona sıkıca sarıldım ve olanları anlattım. O da bana bir açıklaması olucağını söyledi. Biraz daha oturduktan sonra o evine gitti bende sahile doğru yürümeye başladım. Deniz havası bana iyi geliyor. Bir tane banka oturdum ve kafamı geriye yasladım. Bir tane şarkı mırıldandım. Çünkü müzik beni rahatlatıyor.

(Medya)

Sende buldum sevgiyi
Aşkı senle yaşadım
Bilseydim ayrılık var
Sana hiç bağlanmazdım

Gözlerimi kapadım, bir süre sonra yağmur yağmaya başladı ama ben yerimden kalkmadım. Zaten yaz yağmuru bişey olmaz.

  Yağan yağmura akan gözyaşlarım da eşlik etti. Genelde insanlar ağlamalarını gizlemek için yağmurlu havaları seçerler. Çünkü yağmur gözyaşlarına eşlik eder ve ağladığın belli olmaz. Ama bu yanlış bence. Halbuki ağlamanı görmesen bile gözlerdeki hüzünü görürsün.

Kaç saattir burdayım bilmiyorum ama hem üşümüştüm hemde hava kararmaya başlamıştı. Yavaşça yerimden kalkıp yavaşça yürümeye başladım. Birden hapşırınca hastalancağımı anladım. Biraz daha hızlanıp eve geldim. Hemen üstüme pijamalarımı giydim. Salona geldiğimde daha fazla kendimi ayakta tutamayıp koltuğa attım. Bu halimle kendime bakamıcağımı anladım ve Nora'yı aradım.

Kısık sesimle konuştum. "Alo Nora"

"Efendim gülüm bişey mi oldu? Sesin çok kötü geliyor"

"Kanka galiba ben hasta oldum. Kendimi çok kötü hissediyorum gelir misin yarım saatliğine" dedim.

"Tamam kanka ben abimle geliyorum seni bize getirelim"

"Yok yok kanka gerek yok sadece bir iki ilaç içip yatarım zaten önemli değil o kadar"dedim.

"Tamam biz yola çıktık beş dakika içinde ordayız" diyip telefonu kapattı. Ona kapıyı açmaya bile halim yok ama zaten Nora'da ev anahtarım olduğu için sorun yok.


KUZEY'DEN

  Masal'ı kafeye çağırıp beklemeye başladım. Ondan ayrılmak zorundayım çünkü ona kötü bişey olmasını istemiyorum. Onun saç teline bile zarar gelse benim yüreğim yanıyor. Masal kafeye girince ne kadar zor olsa da yüzüme duygusuzluğumu takındım. Bana gelip sarılınca ona hissettirmeden kokusunu bolca içime çektim. Karşıma oturunca yüzünün düştüğünü anladım ama tavrımı bozmadım.

"Ne oldu sevgilim,ne bu halin?" dedi gülümseyip. Şimdi ben nasıl ayrılayım ve güzelim senden.

Ona bakıp sert sesle "yok bişey" dedim. Yüzündeki gülümseme  bir anda solunca içimden kendime küfür ettim. Ondan hariç heryere baktım. Elimi masaya vurunca korkudan yerinden sıçradı. Bana bakınca gözlerinin yavaş yavaş dolduğunu gördüm. Kolundan tutup kafenin önüne çıkardım.

 
"Ayrılalım"diyince donup kaldı.
Hiçbir şey demeden ona baktım. Bana gülümsedi ama gözünden bir damla yaş düştü. Akan yaşı takip ettim. Eliyle ard arda gelen yaşları silmeye çalıştı. Olmayınca bıraktı. Ah be güzelim çok üzgünüm. Gözlerinden akan her bir yaş tanesi kadar mermi, kafama sıkılsa bu kadar canım acımazdı.

"N-neden?Ne oldu birdenbire?" dedi.

Omuzlarıma vurmaya başladı ama ben hareket etmedim.

"Neden, söylesene hı? Madem sıkılcaktın benden neden beni sevdiğini söyledin! Senin gözünde hiçbir değerim yok muydu? Senden…senden nefret edemiyorum lanet olsun! Defol git buradan! Emin ol birdaha karşına çıkmam. Nasıl olsa benden sıkılmışsın!"diyip kafeye girdi tekrar. Kafeden biraz uzaklaştım. Bir süre sonra Nora kafeye girdi.

  Sonra Masal ile Nora birlikte çıkıp vedalaştı ve ikisi ayrı yollara ayrıldılar. Masal'ı takip etmeye başladım. Sahilde bir banka oturdu ve kafasını geriye yasladı. Yağmur başlayınca hasta olmasından korkmaya başladım. Ona biraz daha yaklaşınca ağladığını gördüm. Lanet olsun. Kendime defalarca daha küfür ettim. Birkaç saat geçti. Bir ağacın arkasından onu izliyordum.

Kafasını kaldırdı ve ayağa kalktı. Yavaşça yürümeye başlayınca bende arkasından ilerledim. Biranda hapşırınca gülümsedim. Hapşırması kedi sesi gibiydi. Eve girince bende beklemeye başladım. O uyumadan gitmek istemiyorum. Noraları görünce kaşlarımı çattım. Evden çıkınca Toprak abinin kucağında Masal'ı gördüm ve hemen yanlarına koştum.

Nora bana bakınca yanına gittim.

"N-ne oldu ona? Neyi var?"dedim.

Bana gülümsedi ve "galiba yağmurda kalınca hasta olmuş eğer önemli bir şey olursa sana haber veririm. Ama kardeşimi üzdüğün için ağzına kürekle vurucam"dedi.

"Nora benim burda olduğumu söyleme. Sana sonra herşeyi açıklarım ama bana haber ver olur mu?"dedim.

Kafasını sallayıp arabaya binip gittiler.

Seni senden daha çok seviyorum güzelim. Ama en kısa sürede yine eskisi gibi olucaz. Senin bir saç teline bile kıyamazken seni ağlattım ve bunun için kendimden nefret ediyorum ama sen benden nefret etme. Seni seviyorum meleğimm....








Üzgünüm biraz geç geldi ama okul galiba bendeki bütün ilhamı bitirdi. Sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Sizii gerçekten çok seviyorum papatyalar 💙💫🌼🌼

 

 

KIR PAPATYASI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin