Sabah Belime sarılan kollarla uyandım. Zorla aradan kurtulup banyoya koştum. Haince sırıtıp bir kovaya ılık su doldurdum. Abimin üşümesini istemem.
Paytak adımlarla yanına gidip üçe kadar saydım ve kovayı başına geçirdim. Ben kahkahalarla gülerken o küfür ediyordu. Hemen odadan çıkıp mutfağa indim. Abim arkamdan bağırdı ama durursam Ölürüm.
Çay suyunu koyup dolaptan kahvaltıkları ve yumurtaları çıkardım. Bir anda havalanmamla çığlık attım.
"küçük hanım siz galiba yürek yediniz"
"ya abi valla şakasına yaptım hem ben kahvaltı hazırlıyorum benim ultra yakışıklı abime" dedim.
Abim gülüp beni yere indirdi ve yanağıma bir öpücük bıraktı. Kahvaltı hazır olunca birlikte oturup herşeyi yedik. Ne kadar açmışız bee.
Sofrayı toplayınca abimle salona geçtik ve bir film açtık. Üstümüze battaniye serip öyle izledik.
Film bitince abime döndüm."abi ne zaman dönücez hem bana sözünüz var hem de diğerlerini özledim" dedim.
"tamam bebeğim ben abinle konuşayım döneriz bu akşam"
Kafamı sallayıp yanağından öptüm. Uyku bastırınca battaniyeyi biraz daha üzerime çektim. Zaten pijamalarımı çıkarmadığım için rahat yatabilirim.
Abim omzuna biraz daha yaslanıp sımsıkı sarıldım ve kendimi uykuya bıraktım.
********
Eve geri dönüyoruz. Arabaya binince yine arka koltuğa geçip yattım. Abim kabanını çıkartıp üzerimi örttü. Yine uyudum. Ne var be siz her bulduğunuz fırsatta uyumaz mısınız ki?
********
LODOS'TAN
Kapı çalınca kalkıp baktım. Abim ve Nora gelmiş. Nora abimin kucağında uyuyordu. Kendi kucağıma alıp kokusunu içime çektim. Kardeşimi baya özledim. Kendi odama çıkıp yatağıma yatırdım bende yanına yatıp kendime çektim.
Sabah gözüme giren güneş ışıklarıyla uyandım. Kardeşim yanımdaydı ve hala uyuyordu. Ona olan sözümüzü tutmak için bugün bütün gün geziceğimiz için hemen uyandırdım.
"güzelim hadi uyan"
"hıhı tamm"
Gülüp yanağından öptüm.
"hadi bak bugün gezicez hazırlanda çıkalım hemen" dememle üstüme atladı.
"Lodos abi sizi çoook özledim" diye bağırdı. Bende ona sarıldım. Yanağımı öpüp odadan koşarak çıktı bende arkasından. Evde deli danalar gibi koşarak bütün herkese sarıldı. En son kendi odasına gitti. Bende hazırlanmak için odama gittim. Siyah t-short ve siyah pantolon giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020