Yazım yanlışları olabilir, üzgünüm...
Ege abim "Oğuz in hemen Kuzey'in tepesinden, Masal sende sevgilini al burdan, Deniz ve Melek siz kahvaltı hazırlamaya gidin burayı ben devraldım. Oğuuzz diyorum şimdi yumruğumu yiyeceksin diyorum ama anlatamıyorum" diye bağırınca kahkaha attım.
Ne oldu merak mı ediyorsunuz? Şöyle ki sahile gittiğimiz gün eve sağlam şekilde gelip geceyi tekrar yataklarımıza yatarak geçirdik. Ama sabah yani az önce Kuzey, Oğuz'u uyandırmaya çalışmış uyanmayınca da tokadı yapıştırmış. Oğuz'da şuan Kuzey'in tepesine binmiş bir şekilde kafasını ısırıyor. Mal bu çocuk. Bu işin sonunda kesinlikle bir yanağı morarmış şekilde gezicek demedi demeyin!
💩💩💩💩💩💩💩💩
Masal "ya hadi şu mağazaya da girelim"
Melek "evet evet hadi hemen girmeliyiz"
Oğuz "kesinlikle olmaz. Bu yüzle dışarı çıkmam her mağazaya girecek olmamı göstermiyor"
Ben demiştim demek istemiyorum ama ben demiştim:D
*Egonu çek lan zaten kısasın şimdi hiç görünmüyon*
Naciye kardeşim sg!
*Sen kimsin la göpek benle kardeş olucan. Git götünle ol hı!*
Lağğnnnn delirtme kızım beni söker atarım seni içimden kalırsın ortada bok gibi. Kendine gel lann.!
*Tm apla büyüksün aqla*
İi kes ok bb
*Uzatma lan bücür*
Koluma dokunan elle birlikte cırladım.
"NACİYE'Yİ GETİRİN LAN BANA! VURUCAM ONU VALLA VURUCAM! BANA NASIL BÜCÜR DER. O KİM AQ!!"
Oğuz "ayy kanka delirdin mi? Ayyy yaşasın lan bidolar bi kankam oldu. Bu arada Naciye kim lan!"
"Sus Oğuz sus. O Naciye'nin de ağzını yırtıcam. Neyse tamam iyiyim susun!"
Etrafıma baktığımda herkes bana 'ne diyo lan bu zırdo' der gibi bakıyordu. Asır yanıma gelip elini alnıma koydu.
"Güzelim senin ateşin de yok noluyor? Eve geri mi dönsek acaba?"
Masal "kardeşim iyi misin? Noldu?"
"Kanka noldu biliyon mu? Şimdi benim bir iç sesim var Naciye gudubeti. Dedi bana bücür, dedim sen kim, dedi poğ"
Oğuz "sen istiyor duj, verecek 100 dolar"
Asır, Oğuz'un ensesine bir tane geçirip götüne de tekme attı.
"Ne diyon lan salak. Bi sus, kız uyumadan rüya gördü aq"
"Lan uyumadan nasıl rüya görücem! İç sesim o benim"
Melek "tamam hadi bisiklet kiralayıp biraz gezelim"
Hepimiz onu onayladık ve bisiiklet kiraladık. Herkes mutlu şekilde sürerken Oğuz ellerini bırakmaya çalışıyordu. Birine çarpmasa bari.
🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚
Oğuz "evim evim güzel evim. Ayaklarım ağrıyoooorrrr!"
Melek "Oğuz şuan moodum olabilirsin"
Masal "kızlar Allah'tan dışarda yemişiz hadi odaya çıkıp uyuyalım"
"Aynen ya ölüyorum galibaaaa"
"Güzelim yarın bişeyler yapalım mı?"
"Oluur ama abimle konuşursun:D"
"Tamam güzelim. Hadi herkes gidip zıbarsın!"
********
@Nora_Hzndr
En sevdiklerimle ❣️❣️💫 @oğuzcukk_ @Asır_ateş @deniz_yıldırım @sert_kuzey @ben_masall @kzl_melek @Ege_beyiniz_
*Yorumlara kapatılmıştır*
********
Kısa falan ama atayım dedim, galiba can sıkıntısından bölüm sık sık atıcam bu aralar. Atmayadabilirim bilemiyorum. İkizler değilim ama bipolar olmuş olabilirim. Neyse konumuz bu değil.😂😂🤷
Buna güldüm size de atayım dedim.😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020