Geçen gün yeni bölümü atıcaktım ama sağolsun Wattpad yazdıklarımı sildi!!!
9 sene sonra...
Telefonuma gelen mesajla hemen telefonumu elime aldım.
Sevgilim
Bebeğim seni almaya geliyorum. Hazır mısın?
Nora
Evet sevgilim hazırım.
Üstümdekileri (MEDYA) düzeltip ayağa kalktım. Telefonum tekrar çalınca arayana baktım. Ege abim arıyordu.
"Alo abi."
"Nasılsın güzelim?"
"İyiyim abicim siz nasılsınız?"
"Bizde iyiyiz bebeğim. Abimler ve yengelerin hafta sonu tatile çıkacağımızı söylediler. Sizinkilere söyle sende hazırlansınlar."
"Bu nereden çıktı ki?"
"Öykü yengen hamile olduğu için canı tatil çekmiş." dediği şeye kahkaha attım. Öykü abla Toprak abimin eşiydi. 2.çocuklarına hamile olduğu için abim ne isterse onu yapıyordu.
"Tamam abicim biz hazırlanırız."
Birbirimize veda edip telefonları kapadık.
Dışarıdan gelen korna sesiyle çantamı alıp evden çıktım. Asır arabasından çıkmış beni bekliyordu. Yanına gidip dudaklarına bir öpücük kondurup sıkıca sarıldı.
"Çok güzel olmuşsun."
"Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz beyefendi."
Bir süre sonra birbirimizden ayrılıp arabaya geçtik. Yola çıktığımızda heyecandan yerimde kıpırdanıp duruyordum. Ne kadar yıl geçmiş olsa da onun yanında heyecanım ilk günkü gibiydi. Uzun süre önce geldiğimiz lunaparkı görünce şaşırdım.
Arabadan inince el ele lunaparka girdik. Geç saat olduğu için kalabalık değildi. Biraz daha ilerleyince boş bir yerde durduk. Biraz ileride dönme dolap vardı. Birden havai fişekler etrafı aydınlatmaya başlayınca yerimden sıçradım. Asır arkama geçip belime sardı kollarını. Havai fişekler bitince Asır kollarını çekmişti. Karşıma geçip ellerimi tuttu.
"Burayı hatırlıyorsun değil mi sevgilim?"
Onaylamak için kafamı salladım.
"Burası senden ilk özür dilediğim yerdi. Senden o kadar ayrı kalmıştım ki bir daha o günleri hatırlamak bile istemiyorum. Sensiz yapamadığımı o zaman daha iyi anlamıştım. Bir insan için nefes ne ise sende benim için o kadar özel ve değerlisin. Kalbim tamamen senin. Ama artık senden uzak kalmak istemiyorum. Uyandığımda ilk gördüğüm kişi, gece gördüğüm son kişi sen ol istiyorum. Bütün güzel ve kötü şeylerin üstesinden birlikte gelelim istiyorum. Evimizde bizden bir parça olan çocuklarımızın dolaşmasını istiyorum. Ne olursa olsun seni her zerremde hissetmek istiyorum. Evimizin her yerini senin kokun sarsın istiyorum."
Ellerimi bırakıp elindeki yüzük kutusuyla önümde diz çöktü. Kalbim heyecanla deli gibi atarken gözlerim dolmuştu.
"Güzelim benimle evlenir misin?"
Gözümden akan yaşla birlikte kafamı salladım.
"Evet!"
Yüzüğü hızla parmağıma takıp sıkıca sarıldı.
Yanındayken huzur bulduğum adamla ömrümü birleştirme fikri kalbimi deli gibi attırıyordu. İşte bizimde hikayemiz bu. Her ne kadar kötü şeyler yaşasak bile hep güzel anlarımızla onların üstesinde geliyorduk. Birbirimize olan sevgimiz her şeyin üstündeydi....
***********
!!!Özel bölüm atmaya devam edicem!!!
Kısa bir final yaptım. Hiç kimse final olacağını düşünmüyordu. Ama hikayeyi daha da uzatmak istemedim. Çünkü sıkılırdınız.
Bu kitaba 1 yıl önce başlamıştım. Bu kadar beğenileceğini hiç düşünmemiştim Okunma sayısı 1000 olduğunda evde deli gibi sevinmiştim. Şimdi ise 140k okunma var. Hikayeyi yazmaya başladığım zamanlardan beri olan okuyucularım bile var. Onlara da çok minnettarım. Aslında kitabıma şans verip okuyan herkese minnettarım. Burası benim hobimdi. Her zaman yazmayı seven biri olmuştum. Daha küçükken bile kafamda şarkı sözleri kurup içimden söylüyordum.
Her neyse kısa kesmeliyim sanırım. İçimdeki şeyleri size söylemek istiyorum ama kelimelere dökemiyorum. Sizi gerçekten çok seviyorum. Canım sıkkın olduğunda buraya geliyordum. Hatta bazılarınızın yaptığı yorumlara oturup ağlamışlığım bile vardı. O kadar özelsiniz ki benim için...
Tabi ki hikaye yazmayı bırakmıyorum. Başka bir hesabımdan devam edeceğim. Hatta yeni kurgu bile buldum. Burada ki desteklerinizi orada da görmek istiyorum. Diğer hesabım profilimde yazıyor.
SİZİ ÇOK AMA ÇOOOOKK SEVİYORUM. KİTABIMA VE BANA BİR ŞANS VERDİĞİNİZ İÇİN SİZE MİNNETTARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI...
ChickLit4 abisi olan bir kızın hikayesi... Hadi birlikte okuyup görelim. 🤗💫💫 Başlangıç 23.11.2019 Bitiş 03.10.2020