3. Zoe

999 26 2
                                    

Pov: Lily
- TY RODZISZ!- powiedziała zdziwiona Sue.
- SUE!- krzyknęłam na nią.
- Dobra teraz jedziemy do szpitala.
~~~
- Kurwa,pomóż mi!- krzyczałam na nią wsiadając do samochodu.
~~~
*w szpitalu*
- Nie może tam Pani wejść.- powiedziała lekarka do Sue.
- Trzymaj się Lily!- krzyknęła w ostatnim momencie od zamknięcia się drzwi sali.
~~~
*po porodzie*
Urodziłam zdrową dziewczynkę. Tylko nie wiem jak ją nazwać. Nie mogę się zdecydować czy Ruth czy Zoe? Poproszę Sue aby zadzwoniła do Scotta które imię woli.
~~~
*na sali po porodowej*
- Sue zadzwonisz do Scotta i spytasz się jak by chciał aby jego dziecko miało na imię? I niech wybierze między Ruth a Zoe.
- Ok?
*rozmowa*
- Hey Scott!
- Hey Sue. Co tam?
- Bo Lily pytała się gdybyście mieli dziecko to jak miało by na imię?
- Jakby była to dziewczyna to Cloë, a chłopiec to Adrien. A po co jej to do wiadomości?
- No wiesz, bo Lily planuje dzidziusia kiedy przyjedziesz haha.- widziałam jaka nie wie jak mu odpowiedzieć.
- Wybież jeszcze które imię wolisz: Ruth czy Zoe?
- Zdecydowanie Zoe.
- Dobra to wszystko papatki...- Sue chciała już jak najszybciej skończyć tę rozmowę.
- Ale Sue...- nie dokończył bo się rozłączyła.
- Jezu, jaki on jest wkurwiający!- powiedziała Sue.
- I co?
- No wybrał Zoe.
- Tak myślałam że wybierze to imię , zgadzamy się we wszystkim.

W pewnej chwili Sue powiedziała.
- Czekaj. Ja jestem ciocią? Ja Cię sunę.
Naprawdę! JESTEM CIOCIĄ!

Krzyczała tak głośno, że pielęgniarki patrzyły się na nas jak na obłąkane. Sue skakała z radości i dzwoniła do Liama. Kilka minut później Liam był już w szpitalu i gratulował mi dzidziusia. Następnie złapał Sue i razem skakali krzycząc : „ Jestem ciocią" i „ Jestem wujkiem". Obmyślali plan co kupić Zoe, jak urządzą jej pokoik i że będą najlepszymi wujo-ciociami na świecie.
Jak oni się wydzierali to położna na salę wniosła moją małą kruszynkę. Była śliczna, mała delikatna. Pokochałam ją całym sercem. Teraz liczyła się tylko ona.

Przyjaciele?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz