Pov: Zoe
Pierwszy dzień szkoły, jak dobrze.
Ta Cindy jest naprawdę nienormalna. Dobra nie czas na rozczulenia, zadzwonił dzwonek więc idziemy na pierwsza lekcję. Krążyły pogłoski, że nowy uczeń dołączy do szkoły. Jestem ciekawa tym faktem, aczkolwiek nie lubię poznawać nowych osób.
Drzwi do klasy się otworzyły. Wszedł profesor i zaczęła się lekcja. Nie mogłam się skupić, bo ciągle myślałam o tej dziwce, kurde dlaczego jej tak nie lubię? Dobra trzeba ją jakoś nazwać.
- Wągier? Świniopas? Padalec? Cep? Ćwok? Kmiot? Menopauza? Paszczur? Moczoryj? Goblin?- jak tak sobie wymieniałam, do klasy weszła sekretarka i powiedziała coś do psora.
- Tak, tak- szeptali.
- Dobrze klaso, dzisiaj przez cały dzień będziecie mieć lekcje z równoległą klasą- czyli klasą Jackoba- nauczyciel się im rozchorował i taki jest tego powód. Dobrze dziękuję- zadzwonił dzwonek.
Z jednej strony się cieszyłam, ale póżniej troszeczkę poczułam niesmak, bo przecież będzie tam Padalec. Postanowiłam ją tak nazwać.Od: Nieznany
Nathan do cholery! Gdzie ty jesteś!Do: Nieznany
Przepraszam, ale pomyłka.Od: Nieznany
A mógłbym się dowiedzieć do kogo się... dopisałem?Do: Nieznany
Przepraszam, ale nie. PozdrawiamOd: Nieznany
Hej! Poczekaj!Nie odpisałam już. Dziwne to było.
Weszłam do klasy i usiadłam pod ścianą. Później weszła tamta klasa. Jackob jak zawsze usiadł ze mną, byłam z tego powodu szczęśliwa. To nie umknęło czujnemu oku Cindy.- Misiu, dlaczego z nią usiadłeś?- spytała się i zamrugała tymi swoimi szczotkowatymi rzęsami.
- Bo ona jest moją przyjaciółka?- spytał trochę oburzony.
Prychnęła tylko i odeszła do swojej świty.
- Przepraszam za nią- Jack podrapał się po karku i położył swoją rękę na oparciu mojego krzesła. Uśmiechnęłam się tylko, bo rozpoczęła się lekcja.Od: Nieznany
Hej, Piękna odpowiesz na moje pytanie?Do: Nieznany
Skąd masz pewność, że jestem kobietą? I czy jestem piękna?Od: Nieznany
Tylko piękne kobiet piszą „Pozdrawiam"Do: Nieznany
Haha, śmieszny jesteś. Mój przyjaciel też pisze „pozdrawiam" i jest on facetem ;)Od: Nieznany
Heh i tak się wyciąga informacje.
Jesteś kobieta, masz przyjaciela :)Do: Nieznany
Masz szczęście, że mam luźna lekcje, bo walnęła bym CięOd: Nieznany
Chcesz mnie uderzyć? SKANDAL?! :0Lekko się zaśmiałam i nie uszło to bez uwagi Robala.
- Czego się tak szczerzysz do tego telefonu?- zmrużył oczy.
Szybko schowałam urządzenie i popatrzyłam w jego stronę
- Co? Umm. Mama do mnie pisze- walnęłam buraka.
- Ta, mama Ci pisze o czym? O gierkach w łóżku z twoim ojcem, że się tak uśmiechasz?
Mimowolnie się uśmiechnęłam i lekko położyłam głowę na jego ramieniu.
- Wpadniesz dzisiaj do mnie?- zapytałam patrząc się mu prosto w oczy.
- Nie ma sprawy. Tylko musimy szybko się ulotnić żeby mnie ona nie zobaczyła.
- Padalec- powiedziałam cicho.
- Co?- niekontrolowanie się zaśmiał.
- Padalec, tak ją nazwałam. Pięknie nie?
- Egzotycznie.
Zaczęliśmy się głośno śmiać aż nauczyciel się na nas nie spojrzał srogim wzrokiem i musieliśmy przerwać nasze zabawy.~~~~
Też wkurza was Cindy?
Jak myślicie kim jest „Nieznany", ludzie którzy uważnie czytają wiedzą.
CZYTASZ
Przyjaciele?
RomansWitam! Nie będę się rozpisywać, myślę że ta książka Cię zaciekawi, wiec dawaj kliknij „przeczytaj". Dwoje przyjaciół, dwa różne światy. Co się stanie gdy nie będą pewni swoich uczuć co do siebie? Kto nowy pojawi się pomiędzy nimi? Jaka niespodziank...