EPILÓGUS

1.3K 72 32
                                    

Sziasztok! :D Úgy döntöttem, hogy nem húzom még egy napig, így a két utolsó fejezetet is feltöltöttem. Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, akik elolvasta, hagyott csillagocskát és még pár kedves szót.

***


Egy évvel később

Jungkook

Már a nyolcadik éve taposom a Big Hit köveit, mára három csapattá nőtte ki magát az ügynökség. Debütált az öt tagú fiúcsapat a TXT, és a három tagú lánycsapat a Blast Love.

A srácoknak nagyon keményen kell dolgozniuk mellettünk, mert sajnos minden lépésükkel hozzánk hasonlítgatják őket. Pedig én már csak tudom, hogy mind az öt fiú mennyire egyedi és tehetséges. A lányok már más lapra tartoznak. Nagyon hirtelen kapta fel őket a média, és ez köszönhető a barátnőmnek. Minhee-ssit sokáig körül lengte a Hamupipőke történet, így nagyobb volt az érdeklődés irántuk. Gyorsabban törtek felfelé kezdőcsapatként, mint a BlackPink, pedig őket nagyon nehéz túlteljesíteni.

Viszont nem volt minden ennyire tökéletes. Majdnem elveszítettem azt, akit a legjobban szerettem. Életemben talán egyszer voltam szerelmes, de még az sem volt fogható ahhoz, amit Minhee-ssi iránt érzek. Egy évvel ezelőtt ott akarta hagyni az ügynökséget, hogy a családjával lehessen, és én pokolian önző voltam. Annyira megharagudott rám, hogy időt kért, egy teljes hónapig a pokolban jártam. Rengeteget hibáztam, és a szobám magányába szégyen nem szégyen, de néha elsírtam magam. Az üzeneteimre nem válaszolt, a hívásimat kinyomta. A folyosón elkerült. Számára a legfontosabb dolog a bizalom, és ő ezt a drága kincset rám bízta, én meg önző módon eljátszottam. Árnyéka voltam önmagamnak. Taehyungie a végén velem szenvedett, mert másfél év után sajnos szakítottak Rosé-ssivel, egyszerűen kihűlt a dolog, az történt velük, amitől a legjobban félt. Túl sokat dolgoztak.

Szerencsére tele vagyok barátokkal, így mikor Minhee-ssi bekopogott a lakásunk ajtaján Yejin-ssivel és Jinah-yahval karöltve, egyszerre reménykedtem, és féltem. Féltem, hogy végleg elhagy, de szeret, túlságosan is. A barátaink addig kint voltak, míg mi a szobámban megbeszéltük a dolgokat. Sosem éreztem, hogy a csókja ennyire életmentő lehet, de az volt. Feltöltött energiával, és eltörölte az összes rosszat. Azt megfogadtam, hogy soha többé nem helyezem magam előtérbe. A barátaink kicsit sokat vártak ránk, mert valahogy a békülés túlságosan tökéletesre sikerült. Azóta is imádom, ahogy hosszú gyönyörű haja beteríti a párnámat, ahogy forró testét az enyémmel takarhatom be.

Sooyoung-ssiről nem hallottunk többet, vagyis egy három dalos albumot valamikor kiadott, de csúfosan megbukott. Az anyját életfogytiglan elítélték, akárcsak a nevelő apját, bár neki enyhítő körülmény volt, hogy bevallotta. Sokáig mi is titkoltuk a kapcsolatunkat, de a végén az ügynökség nyilvánosságra hozta. Hát... kaptunk hideget és meleget is, de azóta minden rendbe jött, még mindig van egy-két utálkozós twitter, de túléljük, az ilyeneket nem olvassuk el, és kész. Sokszor találkozik a csapatunk mentális problémákkal, de szerencsére mindig túl tudunk lépni rajta. Jimin-ssi elkezdett végre randizni a két évvel idősebb stylistunkkal, Taehyungie és Jinah-yah valahogy kezdenek összemelegedni, Jin hyung pedig kiadta első szóló albumát, mivel sajnálatos módon megkapta a behívóját is. Namjoon hyung őrült tempóban írja a dalainkat, Yoongi hyung és Hoseok hyung pedig megint kiadott egy-egy mixtapet az ARMY-k nagy örömére.

Hogy velem mi van azóta? Boldog vagyok és szerelmes. Jelenleg éppen Minhee-ssihez tartok a zsebemben egy dobozzal, ami egy kincset őriz. Olyan kincset, ami az ő szívét örökre az én szívemhez fogja láncolni... remélem. Már ha igent mond.

 Már ha igent mond

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Megtalállak! (Jungkook ff.) [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora