1 weeks laterBang! Bang ! BANG!!!
Nice tembakan 10 ,10,10 perfect!
Aku mengelap peluh dibadanku tetiba terasa bahuku di sentuh , aku terus memusingkan tangannya dan mengambil pisau tentera yang tajam
"Wooo , relax bro! Relax ! It's me" kata Alvin
"Kau lagi huh?" Aku berkata sedas .Aku mengenakan tshirt hitam , seluar askar dan rambut ku betulkan sedikit . Wau perfect! Okay done!"Hurrr...kau sentiasa buat aku jealous! Dengan muka buruk kau ,dude!" What??! Hekeleh kau ! Sedap cakap macam tu ! Aku ni hensem , memang takleh terima kenyataan?
Aku hanya mempractice kan bakatku menggunakan pisau 9.8 . Umur? Hurm makin membesar? Yup dah 26 .Family? Ada sahaja ..dah 2 tahun aku tak berjumpa mereka. Bagaimana kehidupan mereka? Aku melepaskan keluhan yang berat . Aku terlalu sibuk ke?
"Ehem!" Tegur seseorang .Terserentak kami berdua !
"Yeap .Caiptain Im .Bigboss melaporkan diri!" Macam orang tahu tiada siapa yang akan tahu nama penuh aku .
"Yeap! Sergeant Alvin .Werewolf melaporkan diri!" Tegas .
"Be calm, aku nak cakap sedikit berkenaan F" Ketua Wings turun padang hanya mahu berbincang berkenaan F sahaja?? Weird ! Really Weird!
"What's wrong brother?" Kami kata serentak.
"This is between me and with you guys .So macam aku tahu aku dah tahu siapa!" Dia meletakkan bahan bukti diatas meja yang telah disediakan dan sekarang tiada masa gurau bergurau.
"Huh? Impossible!" "Pandai dia atur!" Kat a Alvin
"Aku dah tahu cuma bukti yang aku takdapat pastikan " kata aku dengan meletakkan tangan diatas meja"But . Kita kena cepat ! Dan aku nak kau ! Werewolf ! Mintak pertolongan dari Kerjaan Remald kerana Kerjaan Emerland....."
Tit tii tit ..
Kami bertiga menoleh ke arah tingkap .
"Bitch!"
"Seriously?!"
"Ohmaig!"
"Red Code Guys!!!!!!!!!"Bandar Kerajaan Selusia menghantar isyarat semua kepada Kerajaan Selusia Dan meminta pertolongan Ferland kerana peperangan pertumpahan darah akan mula berlaku!
"Oh men ! Bangunan ni akan....
BOOM! SRRTTTTTTT!!!!!!! BOOOMMM!!!!!
"TOLONG!!!!!!!!!!!" BOOOMM!!!!!!!-------------------
Piuuuuu!!!! BOOOM!!!!!!!!
Aku tersedar , dan membuka mata , pedih tak pedih aku di tindih oleh kaca yang sangat berat ! Wau damn! Biggest sooo!
Ramai yang sedang lari berkeliaran dan ramai yang mati!!! Waitt, aku tak buat apa²? Sedangkan mereka penat berperang . Aku melihat di perut ku tertembus kaca .Aku tarik dan tarik .
Darah tersembur keluar
"ARGHHH!!!"aku mengambil kain kosong dan balut dibadan ku .Aku berlari dan mencari senjata yang boleh digunakan .dan mengambil record-phone
"Anyone??" Serak basah aku mulakan kata kata
" Caiptain????!!!!, Are you there?" Soal seseorang"What happening just now? " Aku bertanya dan dia menceritakan semuanya dari mula hingga akhir.
"Waittt!!!!! our king and queen? What happend to them?? That them already okah?!!!" Sumpah seranah dah keluar dari mulut aku
"We need to protect them from enemies in there!" Kata ku lagi
"Aku akan datang ke istana sekarang ! Now tutup semua Pintu Alatan Besar Paling Kuasa Sebelum Negara kita musnah!!!!! And "Mintak pertolongan dari Negara Lain " aku terus matikan telefon dan menuju ke arah istana
YOU ARE READING
Iman Qaisara ✓
Action13.12.2019 [Friday] Diterbit :@novel_mygold #2soldier -New Book Coming- Perjumpaan Tanpa Sengaja Perjuangan menentang Musuh Penyelamat Nyawa Dia Sergeon Dia Soldier Dia Ustazah atau Bidadari Tanpa Sayap "Mira minta maaf , Mira taknak berkahwin deng...