"Inspektor SaQae "
"Sergeant Darwain"
"Caiptain Flown"
"Caiptain Iman "
Eh? Mereka melihat ke arah aku .Seperti pelik .Maklumlah , dulu aku just sorokkan identiti pada semua orang ."Im? Iman? Are you muslim?" Aku hanya mengangguk .
"Sir Zao "
"Sri William Benjamin"Ketua Kayzo hanya mengangguk .
"Okay seat""Let's our topic about 11 months ago. macam kita nampak...................
Ketika ini kami memulakan mesyuarat di bilik kebal .Agar Penceroboh tidak tahu mengenai perkara ini.
-----------------
Kami hanya mengerti penerangan Leader Kayzo .
"I have a new maklumat yang berkaitan dengan peperangan yang akan muncul tidak lama lagi .Didapati mereka akan hentam kita lagi habis habisan ." Bunyinya tegas .
Aku sudah tahu perkara itu .Cuma yang lain yang terkejut .Ofcoz lah , sapa ja nak negara musnah di tangan musuh .
"Dan aku dah tahu sapa dalang di sebalik negara kita . Ia dari ahli ahli A Force ! How shit him! Berani dia mempersekutukan negara kita!!"
'dum' cukuplah sekali hentaman Leader Kayzo boleh buat meja tu retak .Okay back to our topic .
"F nama singkatan bagi Froy?" Tanya Kayzo kepada aku .Disebabkan aku dah tau pasal itu dari dulu lagi ,means sebelum peperangan lagi .Aku hanya mengangguk kepala.
"Saya, Inspektor SaQae . Takkan hanya duduk diam .Kami akan menurunkan anggota secara ramai untuk bergabung menentang Negara Emerland ."
"Aku setuju .Ini kerana maruah Negara kita .Kita kena pertahankan secara beramai ramai walaupun menerima tanggung kematian yang ramai ." Kata pihak lain .
"Okay listen , kesemua unit anggota aku nak semua turun padang juga kalini ! Kita semua beramai ramai akan berlatih tak kira ada peringkat ke pangkatan ke or something like that ! "
"Saya nak bila peperangan muncul , sebelum tu pastikan beritahu kepada semua pihak doctor yang ada di Selusia turun padang .Saya nak ramai yang jaga pesakit di Hospital dan Ambik beberapa yang penting yang suka sukarelawan dalam kawalan termasuk 10 orang doctor dahulu !"
"Get It!!!!"
"YES SIR,!!!!!"Maksudnya ,...Qai akan turun padang juga kalini .Aku dah jangka perkara ini pasti akan berlaku .
"Kepada penduduk yang tidak dapat membantu peperangan tersebut , kita perlukan pusat pemindahan rakyat ke tempat yang strategik supaya keadaan mereka terkawal "
"YES SIR!!!!!!"
"Rancangan yang strategik saya nak mula minggu hadapan ! Beritahu rakyat Selusia dan pastikan tiada siapa terlepas berita ni ke telinga kerajaan Selusia .Dan pastikan pihak luar tidak tahu perkara ini .Kita hanya beritahu secara senyap senyap ! Okay Bersurai!"
-------------------
A FORCE TEAM
"Good Afternoon " Aku menghampiri mereka .
"GOOD AFTERNOON BIGBOSS!!"
Aku duduk di bahagian kerusi bilik itu dan menghadap semua .
"Seat down" aku memberi arahan tegas ."THANK YOU SIR!"
Mereka berdiri sebaris dan meletakkan tangan ke belakang semua tanpa duduk .Okay good ! Well dah latihkan.Aku bangun ke arah mereka dan pergi ke setiap arah mereka .
"Take Attention Now!"
Aku berkata tegas ."Mulai harini .Start jangan main main!!!"
"YES SIR !""Kita dah tak boleh nak main main , Aku nak ahli team semua berlatih dalam masa 12 jam Sehari .Faham?!!!!!!"
"YES SIR !!"
"Aku sebagai Caiptain , aku baru ja dapat arahan dari pihak atas ! Negara kita akan sekali lagi berperang ! Kalini bukan macam 11 bulan yang lalu !! Ini adalah peperangan yang paling dahsyat akan berlaku kerana apa? Kerana Semua Pangkatan dan Team S ZWY .Akan turun padang beserta kita untuk menentang Negara Emerland bersama sama tewaskan negara dorang!"
" Aku taktahu bila peperangan !!!!! Mungkin boleh jadi harini! Minggu depan ! Atau pun bulan depan!!!!!" Aku juga akan pantau korang berlatih !
", Aku nak semua mula bekerjasamaa how to handle team in a War !",
" Kita akan berpecah mengikut team pasukan , get it?"
"YES SIR!!!!!!"
"AKU TAK DENGAR !!!!!!!"YES SIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Okay good! TEAM WEREWOLF ! akan bersama dengan aku ! Manakala TEAM ALPHA ! Akan diketuai oleh Mejar Delwish! .Kedua dua team aku mahu jaga arah Utara dan Timur sahaja ! FAHAM?!"
"YES SIR!!!!!!!!!!"
"Keselamatan Rakyat Selusia akan dijaga oleh S ZWY ! Kalini pihak atas akan turun padang!! "
Mereka hanya senyap seketika .Ya mungkin dorang akan berkata ',seriouslah?'
"Aku cakap dengan sapa sekarang ni?"
"A FORCE TEAM , SIR!!!!!!!""OKAY BERSURAI !"
--------------------------------
Markas Selusia D
' hak'
'ting'
'dum'
'trrrrr4rrr'
'pchuu'
'zing'
'sii u'"Bomb activated!!!!"
"Move move!"
"Yes Sir!!!!!!!!!!"
"Trrrrrrrr trrr"
"244.4..3"
"Go! Go!"
"Tingkatkan Stamina lagi!!!!!!!!!!" Mereka memadangku sekilas .
"YES SIR!!!!!!!!"
"Pergerakan mesti secara sistematik!!! Sentiasa mengikuti arahan kalau nak selamat! FAHAM?!"
"YES SIR!!!!!!!"
derapan kasut di setiap pelosok menandakan mereka perlu berlatih bersungguh sungguh .
Aku hanya melihat sebentar kemudian beredar untuk menuju ke sebuah lokasi .Dimana disitu tempat ahli ahli kuat akan berkumpul .
'Ya Allah , engkau pemilik seluruh alam .Memerintah Kerajaan Langit . Semoga kami dapat tegakkan keamanan rakyat dan negara '
--------------------
YOU ARE READING
Iman Qaisara ✓
Action13.12.2019 [Friday] Diterbit :@novel_mygold #2soldier -New Book Coming- Perjumpaan Tanpa Sengaja Perjuangan menentang Musuh Penyelamat Nyawa Dia Sergeon Dia Soldier Dia Ustazah atau Bidadari Tanpa Sayap "Mira minta maaf , Mira taknak berkahwin deng...