special part

277 8 0
                                    

Kisah didunia Selusia telah hebah ke serata dunia .Tambahan lagi tentang 2 hero dan heroin sejati . Kisah ini menjadi teladan untuk semua penduduk .Cerita mereka bukan sahaja disini tetapi disana. Jodoh mereka mungkin bukan didunia bumi yang penuh drama ini .

Tetapi
Jodoh mereka mungkin di Syurga . Allahuakhbar!

Seseorang penerbit buku telah membukukan cerita yang penuh menghayati  yang bertajuk 'Iman Qaisara . '

Cerita mereka berdua telah menjadi hubungan persahabatan , hubungan kekasih semakin erat .Kerana Cinta sahaja tidak guna .Tetapi Pengorbanan Cinta itu yang penting sebenarnya.

Ada juga budak kecil bertanya ."Siapakah  Iman dan Qaisara ."

Ada juga pemuda berkata "Saya mahu menjadi seperti Iman Qayyum" dengan meletakkan tangan didada.

Ade Budak perempuan pula bercita cita  sentiasa akan tabah menghadapi setiap ujian dan mahu menjadi seperti Amira Qaisara.

Kisah kawan kawan doktor Amira dan rakan sekerja Iman telah pun memasuki agama yang benar iaitu Islam. Mereka memeluk agama Allah dan yakin dengan adanya hari kiamat dan kekuasaannya .

Masjid juga ditubuhkan di kawasan Negara Selusia dan diiktiraf oleh kerjaan baru tentang adanya islam yang boleh menetap di kawasan ini . Azan juga semakin kuat berkumandang di serata tempat .

Kisah yang begitu sadisss .

Alhamdullilah Syukur .Mereka sudah membuka mata dan mencari kebenaran yang sebenarnya.

Allah jualah yang Maha Mengetahui akan kesemuanya .

Allah juga merancang sesuatu perkara yang hebat tanpa kita sedar , dengan sekelip mata sahaja Allah berkata dan Kesemua Rakyat Selusia memeluk islam dan mengaggungkan nama Allah.

Dengan Izin Allah
Dengan kekuasaan Allah

بسم الله الرحمان الرحيم
'Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang '

                      Alhamdullilah
                Book : Iman Qaisara √

 Iman Qaisara ✓Where stories live. Discover now