11. BÖLÜM

65 32 0
                                    

Ardı ardına aldığı darbeler adamı yere yığmaya yetmedi.  Oysa ki bugünün acısını hatıralarından silmek için 2 kişi ile girmişti kafese gözlerindeki yitirmişlikle bakan adam.... 

ikiye tek ti Hazer ;  yine olmadı . yine de yıkamadılar onu yere... yetmiyordu kara günü unutmaya yetmiyordu   aldığı darbeler. Yüzüne aldığı  yumruk sadece sendelemesine neden olmuş , ardından gelen diğer yumruk ise  iki adım geri atmasına neden oldu.  Karşılık vermiyordu genç adam ,  bugün karşılık vermek yoktu.

Tam da bu gün olmuştu her şey,  tamda yıllar öncesinde bugün kaybetmişti küçücük yüreği ile sevdiğini! Düşüncelerinden sıyrılmasını sağlayan sırtına aldığı darbeydi! Elleri üzerine düştüğü sırada diğer adamın  karnına attığı tekme nefesini kesmiş ve yan düşmüştü bir an istediği oluyor sanmıştı. Artık yerde yatarken kalkacak gücü bulamayan adam devam eden darbelere aldırmıyor hatta hissetmiyordu... kafasını sağa çevirdi ağır ağır .. gördüğüne inanamamış emin olmak istercesine gözlerini sıkıca yummuştu. zihninin ona oynadığı bir oyun olacağını düşünmüştü. Karşısında duran  Zümrüt gözlü beyaz elbisesi ile kıvır kıvır saçlı küçük kızın baktığı yerde durduğuna ve ona baktığına  inanamadı yüzündeki gülümseme aynen duruyordu. ilk defa yıllar sonra ilk defa gelmişti, yoksa aklını mı kaybetmişti?  Bilinçsizce gözünden düşen birkaç damla yaşa aldırmadan kalkmaya çalıştı. Zorlukla doğrulduğu sırada nefesini toplayan Hazer ,  kendine doğru gelen her iki adamı da tek yumrukla indirdi. Biraz önceki yere tekrar bakan Hazer  küçük kızın olmadığını görmüş ve durumu anlamaya çalışır gibi elini anlına götürmüş sıkıntı ile alnını ovuşturdu. Kalk mı demişti ona,  kalk kendine gel mi! demişti. Kafesin dışındakilere baktı kendi etrafından dönerek bağırıyorlar, insan dışı varlıklar gibi çığlık atıyorlardı bahse girmişlerdi onun üzerine 2 kişiyle bile girse kafese yenilmeyeceğini biliyordu dışarıdakiler. Kafesin dışında durun adama işaret yapmış kafesin kapısı açılması ile  sendeleyerek çıkmıştı adam..  Dışarıda bulunan  arabasına doğru ilerleyen Hazer için önceki geceler olduğu gibi hala bitmemişti gece ... öyle ya;  zaten uyuyamıyordu hiçbir gece..

Eve geldiğinde saate bakmış sabaha karşı 4 olduğunu fark etmişti. Ev sessizdi. Dışardaki adamların ayak sesleri dışında başka ses yoktu. Aldığı darbeler sebebi ile yüzünde ve vücudunun çeşitli yerlerinde oluşan yaraların hali umurunda değildi adamın.  Birden aklına artık bu evde yalnız olmadığı gelmişti. O kız buradaydı. Kendisine ayrılmış odayı biliyor olan Hazer 'in adımları kendinden kontrolsüz  ilerlemeye başlamıştı bile...

Kızın kaldığı odanın kapısı önünde durmuş ve ''Uzun yıllar oldu ben onu görmeyeli. Ta ki sen bu eve gelene kadar. Ta ki ben senin gözlerini görene kadar. Bugün gördüm onu ! yıllar sonra ilk defa gördüm o gülüşünü . '' diyerek derin bir nefes soludu. Arkasını ağır ağır dönüp gittiği sırada    içeriden sesler geldiğini duymuş bir anda şaşkınlıkla  hemen geri dönmüştü.   içeride birisi olduğunu sanan genç adam  kapıyı açıp içeri girdiğinde kızın yatağında olduğunu ve odada ondan başka kimse olmadığını anlamıştı. Duyduğu sesler Zümrüt'ten geliyordu. Kız acı çekiyor inliyordu. Solukları hızlanmış göğsü hızlıca inip yükseliyordu. Genç kıza doğru yaklaşan Hazer yüzüne doğru eğilmiş ve kızın gözlerinden şakaklarına kadar akıp giden göz yaşlarını görmüştü. Bu görüntü kaşlarının ortasında bir yarık oluşturmasına neden oldu. İstemsizce huzursuzlaştığını anladı.   Kabus mu görüyordu kız?   Elini kızın şakaklarına inen göz yaşlarını silmek üzere uzattığında , elinin titremesine engel olamıyordu. Sağ elinin işaret parmağının ters yüzü ile dokunabilmişti kızın yüzüne. Yavaşça göz yaşlarını silmiş kızın terden yüzüne yapışan saçlarını geriye atmıştı.  '' Sende mi kabus görüyorsun ! bende görüyorum .yıllar oldu ! kabus görmemek için uyumayalı '' diye söylendi..'' Biliyor musun bu gece onu gördüm . Senin gelmen beni çok öfkelendirdi ama sen geldin o da bana geldi'' dedi kendine mani olamadan acı çeker bir ses tonu ile Kızın göz yaşları akmaya devam ederken  ' Şşşşşh.. Geçti sakin ol ! Sen yalnız değilsin buradayım '' dedi Hazer bu sözlerin kendi ağzından çıkmasına şaşırmış kendine inanamamış ve elini kızın saçlarından çekerek hızla odadan çıkmıştı...

SAHRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin