Açılan dolabın boş olduğunu gördüklerinde Halime '' aa.. daha geçen günlerde gördüm buradaydı eşyaları nereye gitti ki şimdi bunlar?'' diye kendi kendine sorduğu soruyu sesli dile getirmişti. Hayal kırıklığı gözlerinden okunan Hazer ise '' birileri atmış olabilir mi?'' dediğinde kadın '' imkansız oğlum Ekrem bey'in kesin talimatı vardı .Kimse dokunamaz. Sanırım geçen geldiğinde Ekrem bey alıp başka yerde muhafaza etmek istemiş olabilir.'' Dedi durum tespiti yaparcasına..
Girdikleri depodan elleri boş dönen genç adam Halime'ye kesinlikle Zümrüt'e bu konuda bir şey dememesini belirtmişti. O da bir şey söylemeyecekti. Konu ile alakalı bir gelişme olursa diye kartını vermişti Halime 'ye bu konunun peşini bırakmayacağını belli ederek. Zümrüt'ün bu durumdan haberi olmaması şimdilik onun lehine olacaktı diye düşünüyordu. Boşuna umutlanması onu üzebilirdi. Ne zamandan beri onun duygularını önemsiyordu ? Hazer gizlice araştırma yapacaktı. İlk işi genç kızın yetimhaneden önce kaldığı hastaneyi ve oradaki kayıtları araştırmak olacaktı . Diğer konu ile ilgili araştırma yapan adamlarına güveniyordu ama bu konuyu onlara veremezdi . Çünkü onların işi de ayrı bir önem taşıyordu Hazer için. Zümrüt'ün ailesini bulmak için Harun abiden destek istemesinin daha doğru olduğunu düşünmüştü.
Düz yolda devam eden arabada her ikisi de sessizdi. Zümrüt Kerem'den ayrılmakta zorlanmıştı. Onu çok özlediğini anlamış ve yetimhanede bulunduğu sürede tüm zamanını küçük adamla geçirmişti. Ara ara da Hazer'in kendilerine olan bakışlarını görmüştü. Bu adamın birden kendisine karşı değişkenlik gösteren tavırlarına anlam yükleyemiyordu. Bu durum her ne kadar hoşuna gitse de duygularını kontrol etmek istiyordu. Önceki geçen her gün Hazer bey ile onun arasındaki çekimi biraz daha arttırıyordu sanki. Kendine de şaşıran kız adamın yanında bulunduğunda içinin huzur dolduğunun farkındaydı. Yanındaki adama doğru bakan genç kız , gözlerini kırpmadan yoldan ayırmayan adamı izlemeye başlamıştı. Belliydi yüz kaslarının seğirmesinden bir şeyler düşünüyordu kafasının içinde.. Düşünceleri onu bazen öfkelendiriyor bazen ise normalleştiriyordu. Öfkeli düşündüğünde gözlerini kısıyordu.. Genç kız onu izlemekten kendini geri alamadığını fark etmiş ve tekrar bakışlarını cama doğru çevirmişti.
Bu sırada '' Bakmaya devam edebilirsin'' diyen genç adamdan bu sözleri beklemeyen genç kız yakalandığını hissettiği için utanmıştı. Yanaklarına çöken kızarıklık sebebi ile tekrar adama dönüp bakamıyordu. Bu durumdan memnun olan Hazer ise '' Ne o çok mu utandın ? '' diyerek zaten utanmış olan kızı daha da utandırmaya devam etmişti. '' Ha... Hazer bey hayır .. yani ben sizi izlemek iste..'' dediğinde Hazer'in '' sıkı tutun !!'' diye bağırması Zümrüt'ün irkilmesine neden oldu. Kız hemen ellerini arabanın önüne doğru uzatmış destek almaya çalışmıştı. Buna rağmen Hazer'in hızla frene basması ile aniden duran arabada kafasını arabanın ön tarafına sertçe çarpmasına engel olamamıştı. Hem fren sesleri hem de bir köpek sesi etrafta yankılandığında ,Hazer kızı omuzundan tutarak geri çektiğinde ''iyi misin?'' sorusunu sordu. Zümrüt elleri ile önüne düşen saçlarını geri çektiğinde başının sağ üst tarafındaki şişlik ortaya çıkmıştı. Saniyeler sonra da burnundan kan damlamaya başladığında Hazer ''Siktir!! hemen hastaneye gitmeliyiz.'' Dedi panikle.
Genç kız Hazer'i durdurarak torpido dan peçete aldı burnuna tampon yaparak kafasını geri yaslamıştı. ''Hastaneye gerek yok iyiyim Hazer bey. Neden birden durdunuz anlayamadım'' diye sorduğunda Sıkıntılı bir nefes veren genç adam '' bir anda önüme köpek çıktı. Ona çarpmamak için durdum. Onu kurtardım ama seni yaraladım. Yine sana zarar verdim. Yine benim yüzümden yara aldın ''dedi. Canı yanarcasına..
Zümrüt gözlerini kapayarak derin bir nefes aldığında başını doğrulttu ve Hazer'e doğru dönmeye çalışarak konuşmaya başladı.'' Hazer bey, yaşamak.. yaralanmaktan korkmamaktır. Derler. Ben çok küçükken de yaralanmıştım zaten asıl yaramı o zaman aldım hatta ailemi kaybettim. Neredeler kimler bilmiyorum. Hayattalar mı değiller mi onu da bilmiyorum. Beni neden aramadılar neden bulmadılar ?.. hiç bir şey bilmiyorum. Bu yaradan başka hiçbir yara benim canımı yakamaz. Kimse de bunun suçlusu olamaz. Rica ediyorum benim için kendinizi suçlamayınız. Sizin daha önemli konularınız var'' diyerek son sözü ile holdingde Hazer'in Sahra ile ilgili yorumuna değinmeden de edememişti. Bunu söylediği için daha da kızdı kendine kıskanmış mıydı adamı trip mi atıyordu ? Ofladı bu düşüncelerle ve kendisine doğru şaşkınca bakan adama '' gidelim mi artık ben iyiyim'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHRA
Romance' Neden yüzüme bakmıyorsunuz Hazer bey ' ' çünkü gözlerin zümrüt yeşili... Karanlık bir geçmişe sahip bir adam. Masumiyet ve yalnızlığa mahkum bir kadın.