13. BÖLÜM

60 32 0
                                    

Multimedya 'da Ali Demir ve Ecem Diyarlı ile karşınızdayız keyifli okumalar bölümü oylamayı unutmayalım lütfen 😊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya 'da Ali Demir ve Ecem Diyarlı ile karşınızdayız keyifli okumalar bölümü oylamayı unutmayalım lütfen 😊


Uyanır uyanmaz mutfağa inmiş domatesleri soyup hazırlamıştı. Biberleri doğrayıp geniş tavada hafif kavurup ardından domatesleri üzerine katmış tavanın kapağını kapatmıştı. Masayı hazırlayan genç kız kapının önünde dikilen ve neredeyse ağzının suları akan vaziyetteki Soner' e baktı. ''Günaydın'' dedi gülümseyerek. Soner gözlerini kapatıp kokuyu burnuna çekmiş ve '' Immm menemen. Bu kokuyu nerede olsa tanırım. En güzel kahvaltı yemeği. Kız çitlembik harikasın ya deyip göz kırptı.''
Genç kız '' ilahi Soner abi benim işim bu, size yemek yapmak, biraz fazla abartıyor musun?'' dedi sorarcasına tebessüm ederek.


Diğer adamlar da masada yerlerini almış artık yumurtaları da pişen menemeni masaya konmasını bekliyorlardı. Zümrüt masaya tavayı yerleştirince'' hadi afiyet olsun ''dedi memnuniyetle. Neyse ki Hazer sabah erken saatlerde evden çıkmıştı. Onun evde olmadığını bilmek Zümrüt içini birazda daha rahatlatıyordu.

Kahvaltıdan hemen sonra Ali'nin yanına giden genç kız ''Ali abi telefonunu kullanabilir miyim? Ben telefonumu kaybettim. Bir arkadaşımla görüşmem gerek iyice meraklanmıştır benden haber alamayınca.'' diye konuştu Ali '' tabi abicim kullan da, sana bir telefon alalım böyle olmaz. '' deyi verdiğinde zaten utanmış olduğu için mahcubiyetini gizleyerek ''gerek yok abi ben maaşımda alırım. acelesi yok '' diye yanıt verdi ve Ali tarafından uzatılan telefonu alarak ezberinde olan Ecem'in numarasını çevirdi.

Telefon açıldığında Zümrüt "Alo Ecem.. ben Zümrüt ''dedi. Karşı taraftaki kız" Zümrüt neredesin sen kızım ya aklım çıktı kaç gündür. Köşke gittim kapalı , kimseye ulaşamadım. Hele sana hiç! Yahu neden hiç haber vermedin ? Nasılsın? Neredesin? "diye ardı ardına kelimeleri dökmeye başlamıştı. Zümrüt ''Ecem sakin olur musun.. iyiyim canım çalışıyorum bir yerde ben köşkten çıkmak zorunda kaldım. Telefonum kırıldı sana haber veremedim.'' Derin bir nefes daha alıp devam etti '' Bana birkaç parça kıyafet getirir misin konum atsam "diye söyledi. Ecem;'' tabi kuzum ama arabam tamirde sen gelemez misin?'' dediğinde Zümrüt ''Ben gelemem canım ama seni aldırabilirim sanırım'' dedi. '' tamam ben sana hemen bir şeyler alayım sen de beni 2 saat sonra Cevahir AVM den aldır. ''Diye belirtti Ecem . Zümrüt telefonu kapattıktan sonra Ali'ye doğru ilerlemiş ve ''Ali abi arkadaşımın buraya gelmesi lazım ama arabası tamirdeymiş aldırabilir miyiz. ? dedi. Kızın arkadaşının bu eve geliyor olma düşüncesi biraz rahatsız etse de Ali belli etmeden '' sen bana yeri söyle benim de dışarıda işlerim var . Ben alırım '' dedi. Zümrüt minnetle Ali'ye bakarak '' Teşekkür ederim abi 2 saat sonra cevahir AVM de olacak.''

Genç adam '' Tamamdır kardeşim . Sen dert etme ben alır getiririm hadi eyvallah'' diyerek evden ayrılmıştı.

Ali'nİn evden çıkması ile mutfakta arkadaşına kek poğaça ve kısır yapan Zümrüt Ali'nin Ecem'i getirmesini bekliyordu.

SAHRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin