Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm ile karşınızdayız. Soran arkadaşlar olmuş hikayemizi iki kişi yazıyoruz. Her ikimizinde onayı ile bölümleri yayınlıyoruz :)Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Gelecek bölümlerde görüşmek üzere :) :)
Şaşkın şaşkın baka kalmıştı genç kız. Yıllarca ona babalık yapmış olan adamın neler dediğini anlamakta güçlük çeker gibiydi .'' Ne!?'' dedi bir anda.
''Duydun işi bırakacaksın . Hastaneden çıkıp benimle geleceksin!''
''Gelemem benim sözleşmem var bir yılı tamamlamadan çıkamam işten ''
''Umurumda değil ne gerekiyorsa ben halledeceğim kızım bu adamın yanında çalışmanı istemiyorum''
''Neden!?''
'' Sen kimin yanında çalıştığının farkında değilsin henüz. Bu adam ile yakınlık kurmanı onaylamıyorum.''
'' Ekrem baba Hazer benim için bir iş verenden ötede şu anda ''
''Bunu anladığım için gidiyoruz diyorum zaten''
''Ben hiçbir yere gelmiyorum. Ziyaretin için teşekkür ederim. Ancak Hazer'in yanından ayrılmayacağım''
''Şu an sağlıklı düşünemiyorsun Zümrüt. Zarar göreceksin neden anlamak istemiyorsun''
'' Neden zarar göreceğimi düşünüyorsun, gerçekten söylediklerinden bir anlam çıkaramıyorum'' sözleri sonrasında duyulan ses ile her iki kişinin kapıya yönelmesi bir olmuştu.
'' Hasta ziyaretinin kısa olanı makbuldür. Yeterince uzun kaldın. Şimdi siktir git buradan'' dedi Hazer öfke ile..
Adamın son konuşmalarını duymuş ve deliye dönmüştü. Zümrüt'ün karşısında baba diye hitap ettiği adama daha fazla kötü davranmak istemiyordu. Kendine zor engel oluyordu.
Ekrem '' Zümrüt pişman olacaksın!'' dediğinde Hazer hızla atıldı yerinden Ekrem'in yakalarında asılı kalan elleri havalandığı sırada Zümrüt'ün '' dur lütfen yapma '' demesi ile durmuş ve gözlerini yumarak sert bir soluk vermişti.
Omzunun üzerinden baktığı genç kızın gözlerindeki ürkeklik içini acıtmıştı. Göğsü aldığı sert soluklarla inip kalkan genç adam Ekrem'i bir çırpıda bırakıp '' siktir git buradan '' demiş ve Genç kıza doğru yönelerek kollarının arasına almıştı. Ekrem gördüğü tablo karşısında şaşkına dönmüş ve başını olumsuz yönde sallayarak odadan çıkmıştı.
Genç adam başı göğsüne yaslı olan geç kızın saçlarına ufak buseler kondurup kulağına doğru '' hadi gidelim'' diye fısıldamıştı. Ardından genç kıza yukardan bakarak ''Erkan abi gidiyoruz'' talimatını verdikten sonra çıkış işlemlerini sağlamış hastaneden ayrılmışlardı.
........................
'' Hala anlayamıyorum, Ekrem babam nasıl böyle davranabiliyor?''
'' Bunları düşünme güzelim boş verelim ve kahvaltımızın tadını çıkaralım.''
''Hazer , ben neden pişman olabilirim ki ? seninle ilgili endişeleri neler ki? nasıl bu kadar emin koştu aklım çok karışık'' diyen genç kıza Hazer yoğun bakışlar yöneltmişti.
''Güzelim , hastaneden çıktığımızdan beri o güzel kafanda sadece ben olmam gerekirken, birden fazla senaryo geçiriyorsun farkındayım. Hiç kimse umurumda değil. Senin de olmasın. Biraz acımasızca olacak kusura bakmak ama Ekrem senin baban değil. Görevini yapan bir yetimhane müdürü sadece ! senin üzerinde söz ya da hak sahibi olan biri değil. Yetimhanedeki herkese sana davrandığı gibi mi davranıyor. Diğerlerini de seni sahiplendiği gibi mi sahipleniyor?'' diyen Hazer genç kızın gözlerinin dolduğunu gördüğünde masanın üzerinde duran elini avucunun içine alarak genç kıza doğru biraz daha yaklaştı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHRA
Romance' Neden yüzüme bakmıyorsunuz Hazer bey ' ' çünkü gözlerin zümrüt yeşili... Karanlık bir geçmişe sahip bir adam. Masumiyet ve yalnızlığa mahkum bir kadın.