2

631 11 1
                                    

Pov evi

Ik kom half rennend het lokaal binnen gestormd. "Net optijd ga zitten" zegt mevrouw Janssen. Er is alleen nog plek naast Harry. Ik ga naast hem zitten. "Waar bleef je " vraagt Liam. "Leg ik zo uit" zeg ik ze knikken.

"Jullie kunnen gaan beginnen aan de opdrachten. Evi kan jij Harry uitleggen wat hij moet doen" vraagt mevrouw ik knik.

Ik pak me laptop uit mijn tas en start het programma op.

"OKe laatste 10 min mogen jullie iets voor jullie zelf doen" wordt er gezegd.

"Oke wat is nou" vraagt Liam. "Pap en mam zijn weer een maand weg" zeg ik. "Wil je dat we komen slapen" vraagt Louis. "Ja kan" zeg ik. "Ik vraag mam wel als je een keer per week kan blijven eten" zegt Niall. "Ik ook" zeggen de andere 3.

"Mam vraagt welke dag" zegt Liam. "Maakt me helemaal niks uit" zeg ik. "Mijn moeder vraagt voor de woensdag" zegt Louis ik knik dat het goed is. "Die van mij dinsdag" zegt Niall. "En mij donderdag" zegt Zayn. "Kan maandag dan bij jou Li" zeg ik hij knikt. "En die andere 3 dagen dan" vraagt Niall. "Ik kook een dag nog wel en anders en broodje of ik bestel wat" zeg ik ze knikken.

*

In de pauze telkens als ik iets wil zeggen knalt Harry erdoor heen. Ik vind hem maar irritant. Hij denkt dat hij nu opeens helemaal bij de groep hoort.

Louis. You dont like him right?

Ik. Ik irriteer me gwn that it.

Louis. Aan je ouders?

Ik. Vooral ja

Louis. Geef Harry een kans dat doen wij ook. Wij laten jou echt niet vallen voor zo'n nieuwe x

Ik kijk even snel naar de andere twee appjes.

Mama.Kan zijn dat we langer weg zijn

Dean. Kunnen we alsjeblieft praten ik mis je. Het spijt me echt voor wat ik gedaan heb x

Ik gooi me telefoon op tafel en zucht. Zayn slaat een arm om me heen. "Gaat het" vraagt hij ik knik.

"Je moet weer eens een avond goed zuipen" zegt Louis. "En dan" vraag ik. "Iemand op zijn bek nemen en even een lekkere beurt krijgen" lacht Zayn. "ja doei Zayn" zeg ik lachend.

"Kom op je moet Dean echt vergeten" zegt Liam. "Gaat moeilijk als hij appjes blijft sturen he" zeg ik. "Blok hem nou gewoon" zegt Niall.

"Maar een avondje zuipen klinkt goed" zeg ik.

"Dit weekend jou huis" vraagt Louis ik knik. "Euhm Harry wil je ook komen" vraag ik. "Euhm ja leuk" zegt hij verbaasd. "Louis, Liam, Zayn vragen jullie de meiden" vraag ik ze knikken.

"Kom we hebben gym" zegt Louis blij. "Yes" zeg ik en sta gelijk op. Ik kleed me snel om en zie dat de jongens al in de zaal zijn.

"We gaan vandaag voetballen dus Louis Evi kom maar naar voor" zegt onze docent. "Meiden eerst he dus Evi begin maar" zegt hij. "Niall" zeg ik. "Liam" zegt Louis. "Zayn" zeg ik.

Al snel zijn er teams gemaakt. Ik geef Niall en Liam even een high five en een box en dan beginnen we.

Ik sta opeens voor Louis. "Wie verliest maakt vanaond eten voor ons 6en en geen bestel" zeg ik. "Deal"zegt hij en ik ren snel weg met de bal.

"Gewonnen" roep ik blij. "Maar jongens kom eens" zeg ik. Harry weet niet of hij zich aangesproken moet voelen. "Harry" roep ik.

Hij komt er ook bij staan. "Louis en ik hadden een deal" zeg ik. "Oh nee he" lachend de 3. "Wie verloor moest eten maken voor ons" zeg ik. "Jij bent de klos Louis" zegt Liam lachend.

Na school fietsen we gelijk naar mijn huis toe.

"Wow" hoor ik Harry zacht zeggen. We zetten de fietsen neer en gaan dan naar binnen.

Ik wordt vriendelijk begroet door lady. "Hallo lieverd" zeg ik en zet me tas neer en knuffel met me hondje.

" zullen we jou eerst eens even uitlaten" zeg ik. Ze begint gelijk helemaal te kwispelen.

"Gaan jullie mee" vraag ik ze knikken. Ik doe de riem bij haar om. Ze wilt op Harry afspringen. "Up lady laat dat" zeg ik en trek zachtjes aan de riem. "Het is goed hoor " zegt Harry. "Nee ze mag gwn niet springen" zeg ik hij knikt.

We lopen richting het park tegenover ons huis. "Hoe oud is ze" vraagt Harry. "Nu een half jaar" zeg ik hij knikt.

Na het rondje gaan we naar huis. "Wat willen jullie eten" vraagt Louis. "Verras ons" zegt Liam lachend.

Ik zet de Wii aan en zet mario op.

"Lady bank af" zeg ik en knip in me vingers. Ze springt van de bank af zo Niall zijn schoot op. "Hallo lieverd" zegt hij en aait haar.

"Komen jullie" zegt Louis na een tijdje. We gaan aan tafel zitten en kijken elkaar aan met een gezicht van dit ga ik niet eten.

Ik neem een hap en iedereen kijkt me aan. "We bestellen pizza" zeg ik. "Nou ja zeg" zegt Louis. "Sorry is echt niet te vreten" zeg ik.

"Oké jongens jullie weet ik Harry welke pizza wil je" vraag ik. "Taco" zegt hij ik knik. Ik bestel 3 pizza taco en 3 salami's.

Met ze alle zitten we op de bank met een pizza Netflix te kijken.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu